معرفی اپلیکیشن Fotogenic؛ ویرایش حرفه ای تصاویر

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اجازه دهید تا در همین ابتدای کار خیال تان را آسوده کنیم. اگر در پی اپلیکیشنی برای ویرایش حرفه ای تصاویرتان بوده اید، اما تا به حال یک برنامه کامل و جامع پیدا نکرده اید، اپلیکیشن Fotogenic قطعا به کارتان خواهد آمد.

معرفی اپلیکیشن Fotogenic؛ ویرایش حرفه ای تصاویر

حقیقت ماجرا این است که اپلیکیشن Fotogenic تقریبا 80% احتیاج شما را در زمینه ویرایش تصویر به طور کامل پوشش می دهد. به جرئت می توان گفت بسیاری از تغییراتی را که به فکر تان می آید، می توانید با این برنامه روی تصاویر خود اعمال کنید. شاید به نظرتان عجیب به نظر برسد اما بله، قابلیت های Fotogenic بسیار متنوع و فراوان هستند. این اپلیکیشن با رابطی کاربرپسند و زیبا و قابلیت های فراوان و مجذوب کنندهی که دارد توانسته محبوبیت بالایی را به خود اختصاص دهد و امتیاز بالای 4.8 را در گوگل پلی و 4.7 را در اپ استور کسب کنید که خود گویای حرفه ای بودن آن است.

همان طور که می دانید، اپلیکیشن های بسیار زیادی در سبک ویرایش تصاویر، در هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس قرار دارند، اما چه بهتر بود که می شد همه ابزارهای ویرایش را در یک جا باهم داشت. شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد، ولی می توان گفت اپلیکیشن Fotogenic همان برنامه جامعی است که به دنبالش بوده اید که شما را از دانلود چند برنامه جداگانه بی احتیاج می نماید.

پس از نصب اپلیکیشن یاد شده بدون احتیاج به ثبت نام کردن و یا کارهایی از این قبیل به راحتی وارد منوی اصلی برنامه می شوید. در این قسمت با لمس کردن گزینه P در پایین صفحه، عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس گزینه های متعدد ویرایش به نمایش در می آیند. با انتخاب هر گزینه، ویرایش های مخصوص به آن بخش به نمایش در می آیند.

در بخش اول (TOOLS) شما قادر خواهید بود روی تصویر مورد نظرتان متن نوشته هایی در قالب استیکر بگذارید، برای عکس خود کپشن بنویسید و رنگ نوشته را نیز طبق سلیقه تان تغییر دهید. بعلاوه می توانید از گزینه های دیگر همچون چرخش تصویر، برش، پرسپکتیو، الگو سازی و بسیاری از موارد دیگر نیز بهره ببرید.

در بخش BEAUTY (زیبایی) تمامی ابزارهای ویرایش مخصوص زیباسازی صورت موجود است که از جمله آن ها می توان به قابلیت سفید کردن دندان، روتوش، بهبود جزئیات صورت و یا تصویر مورد نظر و میک آپ اشاره نمود که گزینه میک آپ با بهره مندی از گزینه های گوناگون برای آرایش صورت می تواند شما را از نصب هر گونه اپلیکیشن دیگری برای میک آپ، بی احتیاج کند.

در بخش COLOR گزینه های متعددی وجود دارند که کاربران را قادر می سازد تا جلوه های رنگی و تازگی بیشتری به تصویر خود بدهند . از جمله این گزینه ها می توان به بهبود رنگ، افزایش اندازه شفافیت، افزایش طراوت و تازگی تصویر، بهبود نمایش جزئیات، افزایش کیفیت نقاط روشن (هایلایت) و دیگر موارد نظیر این ها اشاره نمود.

دو بخش آخر PAINT و TEXTURES هستند. در بخش PAINT یا همان نقاشی شما قادر خواهید بود که با قلمو، هر چیزی که می خواهید روی تصویر مورد نظر خود بکشید یا بنویسید و بعلاوه رنگ اش را نیز تغییر دهید. علاوه بر آن، چندین گزینه دیگر نیز وجود دارند که جلوه زیبایی به تصویرتان می بخشند. ولی برای استفاده از آن ها باید مقداری هزینه کنید.

در نهایت می رسیم به آخرین بخش اپلیکیشن Fotogenic که TEXTURES یا همان بافت نام دارد. در این قسمت می توانید عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید، برایشان کادرهای مجذوب کننده بگذارید و بسیاری از موارد دیگر که اگر بخواهیم به آنالیز تک تک آن ها بپردازیم، متن بلندبالایی احتیاج خواهد بود.

چند ماهی هست که از این اپلیکیشن استفاده می کنم و به جرئت می توانم بگویم که به هیچ نقطه ضعف خاصی در زمینه ویرایش عکس بر نخورده ام. البته رقبای قدری همچون اپلیکیشن Inshot وجود دارند که علاوه بر تصویر، امکان ویرایش ویدیو را نیز به شما می دهند اما این اپلیکیشن به طور حرفه ای و اختصاصی برای ویرایش تصاویر طراحی شده است و امکانات بسیار بیشتر و خلاقانه تری را در اختیارتان قرار می دهد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1278

به "معرفی اپلیکیشن Fotogenic؛ ویرایش حرفه ای تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Fotogenic؛ ویرایش حرفه ای تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید