مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، او گفت: هدف اصلی ما تنوع بخشی به بسته های سفر، توزیع آن در نقاط مختلف ایران و درگیر کردن تأسیسات گردشگری و حفظ و تداوم اشتغال در این بخش ها است. در این طرح ما سراغ مقاصد کمتر شناخته گردیده رفته ایم، نقاطی که حتی در تعطیلات بلندی مثل نوروز کمتر مورد توجه قرار می گیرند. می خواهیم بسته های متنوعی را برای سفر آماده کنیم تا همه اقشار از آن استفاده نمایند.

مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

این مقام مسؤول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: این بسته های سفر که همچنان درحال طراحی است به مناطقی انجام می گردد که چندان مقصد سفر نیست. علاوه بر این سعی گردیده با کیفیت ترین خدمات برای این بسته ها در نظر گرفته گردد. این میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم موظف بود با بانک ها رایزنی و توافق کند تا تسهیلاتی را در اختیار آژانس ها و دیگر تأسیسات گردشگری قرار دهند. دو بانک برای این طرح انتخاب شد. با صدا و سیما هم مذاکره گردیده است که به محض شروع اجرای طرح، سفرهای آن را رایگان پخش کند.

وی اظهار کرد: سفرهای داخلی اصولاً بی حساب و کتاب انجام می گردد و آسیب اجتماعی زیادی دارد. در نوروز نیز به عنوان یک بحران با آن برخورد می گردد، به گونه ای که از استاندار تا شهردار همه را درگیر می نمایند. گاهی هم اعمال برخی محدودیت ها در مناطقی خاص، سفر را به کام مسافر تلخ می نماید. با توجه به چنین وضعیتی قصد داریم با آسان کردن سفر تا حدی از این فضا خارج شویم تا علاوه بر این که سفر هدفمند و متنوع می گردد، از ظرفیت خالی تأسیسات گردشگری نیز بهره گرفته گردد.

منبع مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1147

به "مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید