اندازه سهمیه بنزین روی کارت های سوخت تغییر می نماید؟ ، شرایط استفاده از کارت های اضطراری در جایگاه ها

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: تمام شایعات مطرح شده در مورد بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.

اندازه سهمیه بنزین روی کارت های سوخت تغییر می نماید؟ ، شرایط استفاده از کارت های اضطراری در جایگاه ها

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر نژادعلی در مورد علت شلوغی پمپ بنزین ها و کاهش کارت های سوخت در جایگاه های سوخت، اظهار کرد: در ارتباط با توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه سوخت به اندازه مناسب بر اساس برنامه تدارکاتی که از قبل مشخص می گردد اندازه فرآورده به جایگاه ها عرضه می گردد در حال حاضر هم جایگاه ها به اندازه مناسب سوخت دارند و اندازه ذخیره هم مناسب است.

وی با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی ننمایند، توضیح داد: اطمینان خاطر به مردم می دهیم که بنزین به اندازه کافی در جایگاه ها و انبارهای نفت وجود دارد و تمام شایعات مطرح شده در مورد بنزین را رد می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه به اندازه تعداد خودروهای پلاک گذاری شده کارت سوخت شخصی در اختیار مردم وجود دارد و بر اساس مصوبه قانونی موظفیم تحویل بنزین و نفت گاز در جایگاه ها بر اساس کارت های سوخت شخصی به مردم تحویل دهیم، گفت: کارت های اضطراری را هم در جایگاه ها داریم تا اگر مردم به هر علتی احتیاج پیدا کردند از این کارت ها استفاده کند.

نژاد علی با اشاره به شایعات مطرح شده در مورد بنزین، اظهار کرد: ما در پی رسیدن اندازه مناسب سوخت به داخل جایگاه ها هستیم و عرضه مناسب هم داریم. اما بعضی شایعات که مورد تایید نیست موجب تراکم در جایگاه ها شده از نظر ما رد شده است. خواهش ما این است مردم به شایعات توجه ننمایند.

وی در ادامه داد: به اندازه مناسب سهمیه روی کارت های مالکان خودرو وجود دارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت افراد ایجاد نشده است. 60 لیتر به قیمت 1500 تومان و 150 لیتر به قیمت 3000 تومان در کارت سوخت افراد مثل سابق وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه توصیه می کنیم مردم از کارت های سوخت خودشان استفاده نمایند، گفت: کارت های اضطراری فقط برای شرایط اضطرار است تا مردم اگر سهمیه خود را به انتها رساندند یا کارت خود را فراموش کردند از این کارت ها استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1476

به "اندازه سهمیه بنزین روی کارت های سوخت تغییر می نماید؟ ، شرایط استفاده از کارت های اضطراری در جایگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه سهمیه بنزین روی کارت های سوخت تغییر می نماید؟ ، شرایط استفاده از کارت های اضطراری در جایگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید