نصب و راه اندازی دومین دوربین حرارت سنج کشور در گمرک دوغارون

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار تایباد گفت: گمرک دوغارون بعد از فرودگاه امام خمینی(ره) دومین مرکزی است که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به دوربین حرارت سنج مجهز شده است.

نصب و راه اندازی دومین دوربین حرارت سنج کشور در گمرک دوغارون

محسن سیاح در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرز دوغارون به دلیل تردد روزانه بیش از یک هزار مسافر اتباع افغانستانی و خودروهای ترانزیت از اهمیت بالایی برخوردار است با نصب این دوربین تمام افرادی که وارد کشور می شوند از نظر ابتلا به ویروس کرونا چِک می شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تایباد، اضافه کرد: عملیات پیشگیرانه مانند سم زدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی توسط ستاد بحران این شهرستان در حال اجرا است.

سیاح بیان نمود: خوشبختانه تا به امروز هیچ مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده و موارد مشکوک بلافاصله تحت آزمایش قرار گرفته و نتیجه منفی اعلام شده است.

سم زدایی و ضدعفونی مرز دوغارون تایباد توسط نیروهای ارتش

امروز مرز دوغارون شامل اماکن، معابر و خودروهای ورودی و خروجی گمرک در راستای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح کشور توسط تیپ 38 زرهی تربت جام، قرارگاه شمال شرق در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا سم زدایی و ضدعفونی شد.

معاون هماهنگ نماینده تیپ 38 زرهی تربت جام نیز به خبرنگاران گفت: ارتش یک نیروی مردمی و در واقع برگرفته از همین مردم است، بنابراین برای سلامتی عمومی هر اقدامی که احتیاج باشد انجام خواهد داد.

سرهنگ علی کریمی با اشاره به اهمیت سلامت مرز دوغارون اضافه کرد: این معبر رسمی به عنوان یک دروازه ورودی به کشور بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که روزانه تعداد زیادی مسافر خارجی و کامیون های ترانزیت از این گذرگاه تردد می نمایند، سم زدایی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مهم است.

وی مطرح نمود: در این رابطه تیپ 38 زرهی تربت جام در یک اقدام جهادی خودرویی را مجهز به ابزار سم زدایی نموده و طی عملیاتی مرز دوغارون را ضدعفونی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 11

به "نصب و راه اندازی دومین دوربین حرارت سنج کشور در گمرک دوغارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب و راه اندازی دومین دوربین حرارت سنج کشور در گمرک دوغارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید