هتل الگانس باتومی؛ اقامتگاهی در نزدیکی جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر (تور گرجستان)

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، هتل الگانس از هتل های چهار ستاره در شهر باتومی گرجستان است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی داشته و تا جاذبه های دیدنی و گردشگری فاصله اندکی دارد، بعلاوه با اقامت در این هتل یکی از خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای این سفر بی نظیر آماده کنید.

هتل الگانس باتومی؛ اقامتگاهی در نزدیکی جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر (تور گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

با اقامت در این هتل تا ساحل باتومی 350 متر و تا مجسمه علی و نینو 2.1 کیلومتر فاصله وجود دارد که بازدید از این ها به همه گردشگران توصیه می گردد و همین نزدیکی به جاهای دیدنی جزو مزیت های اصلی این هتل به شمار می فرایند. علاوه بر آن، سایر جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل Hotel Elegance Batumi عبارت اند از موزه مردم شناسی باتومی، میدان اروپا و کلیسای جامع مریم مقدس.

نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی باتومی است که با 4 کیلومتر فاصله از این هتل به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنا، اتاق های ضد سیگاری، اتاق های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اینترنت وای فای رایگان و صبحانه عالی اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل الگانس باتومی

از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره نمود، مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند با خیال راحت می توانند از این پارکینگ استفاده نمایند. علاوه بر آن، خدمات باربری و اتاق چمدانی در لابی هتل Hotel Elegance Batumi دایر شده اند. پذیرش به صورت 24 ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می نمایند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل دسترس است.

خدماتی نظیر خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در لابی هتل انجام می گیرند. تمامی نقاط هتل اعم از لابی، اتاق ها، سالن و مراکز تفریحی به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند. با توجه به اینکه کارکنان در این مجموعه به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند، بدین جهت با مسافران ارتباط خوبی برقرار می نمایند.

در لابی محلی به عنوان مینی مارکت تعبیه شده و برای دسترسی به تمامی طبقات می توانید از آسانسور بهره ببرید. درصورتی که برای کار و تجارت راهی این شهر شده اید، برای برگزاری جلسات کاری تان سالن کنفرانس و جلسه دایر شده است.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به استخر سرپوشیده اشاره نمود که این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در طول سال دایر است. بعلاوه برای استفاده از این استخر احتیاج به پرداخت هزینه اضافی ندارید و رایگان است. در مرکز سلامتی می توانید به باشگاه بدن سازی مراجعه کنید و اینکه در بخش اسپای هتل Hotel Elegance Batumi می توانید از انواع ماساژها بهره مند شوید. بعلاوه صندلی ماساژ در این قسمت تعبیه شده است. مرکز اسپا شامل سونا بوده و در کنار استخر می توانید از صندلی های ساحلی بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های موجود در داخل این هتل به صورت اتاق های دوبل استاندارد هستند که در داخل این اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی، بالکن با منظره باغ بهره مند شوید. تمامی اتاق ها شامل کتری برقی و کمد لباس هستند. در داخل اتاق های این مجموعه اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد، زیرا دیوارها و پنجره ها عایق صدا هستند.

علاوه بر آن، برای بچه ها نیز صندلی مخصوص تعبیه شده است. از بالکن نیز می تواند منظره زیبایی از شهر و باغ را دیدن کنید و به علت ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Hotel Elegance Batumi افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند. هنگام اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان همه روزه برای مسافران ارائه می گردد.

رستوران هتل

در وعده صبحانه می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را میل کنید ولی برای وعده های ناهار و شام باید به رستوران های اطراف نزدیک سر زده و انواع غذاها را سفارش دهید.

فاصله هتل الگانس باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مردم شناسی باتومی: 800 متر

فاصله تا مجسمه مدیا: 1.4 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: 1.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه گونیو: 9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1330

به "هتل الگانس باتومی؛ اقامتگاهی در نزدیکی جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر (تور گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل الگانس باتومی؛ اقامتگاهی در نزدیکی جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر (تور گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید