پارک آبی وایلد وادی دبی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، وایلد وادی به معنای رودخانه وحشی، پارک آبی ای واقع در امارات متحده عربی و شهر دبی است. این پارک آبی زیبا و مفرح در خیابان جمیرا در کنار هتل های برج العرب و جمیرا بیچ قرار گرفته است.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی یک پارک روباز است که امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های مختلف را دارد. بزرگ ترین سرسره آبی دنیا خارج از ایالات متحده آمریکا در این پارک آبی واقع شده است که ارتفاع آن به 33 متر و سرعت ان 80 کیلومتر در ساعت است شما میتوانید بی وزنی را در این سرسره تجربه کنید. علاوه بر آن سرسره های آبی زیاد دیگر و دوماشین موج سواری مصنوعی از جمله امکانات این پارک آبی است.

آبشاری 18 متری جلوی در ورودی از دیگر ویژگی های این پارک زیبا به تعداد می رود. این پارک دو فروشگاه و 3 رستوران هم دارد. در این پارک آبی محل بازی ای به نام جوها برای بچه ها تدارک دیده شده است که بیش از 100 نوع بازی آبی دارد. بزرگترین استخر موج دارد خاورمیانه که موج هایی با ارتفاع 1.5 متر در پنج شکل مختلف ایجاد می نماید؛ یک رودخانه به طول 360 متر که مردم با تویوپ های مخصوص می توانند روی آن شناور باشند از دیگر امکانات تفریحی پارک آبی وایلد وادی است.

این پارک زیبا که پنج هکتار مساحت دارد بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی شده است حتی برای درک این موضوع طراحان این پارک آبی دست به خلق جزئیات و شخصیت های کارتونی زده اند. این پارک آبی جایزه برترین طراحی پارک آبی از سوی انجمن نوآوری در طراحی پارک های آبی را دریافت نموده است. اگر در پی کسب لذت و ماجرا جویی در سفر خود به ایالات متحده عربی هستید بازدید از این پارک که طراحی آن شما را به ماجرا جویی دعوت می نماید می تواند برترین پیشنهاد برای شما باشد.

از انجایی که این پارک ابی در مرکز شهر دبی و کنار دو هتل بسیار عالی این شهر واقع شده است شما به راحتی می توانید با صرف کمترین زمان از محل اقامتتان به این پارک آبی بسیار زیبا برسید و یک روز پر هیجان و دوست داشتنی را تجربه کنید. سرسره های انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک هیجان فوق العاده ای را به شما تزریق می نماید. قیمت بلیط پارک آبی برای بزرگسالان(قد بالای 119 سانتی متر)275 درهم و برای بچه ها(قد کمتر ازز 110 سانتی متر) 225 درهم می باشد. شما می توانید با پرداخت این هزینه از همه وسایل تفریحی و بخش های مختلف پارک به کرات بهره ببرید. پارک آبی وایلد وادی یکی از ده مکان های برتر گردشگری و از پر بازدیدکننده ترین مکان ها در شهر دبی است. پیشنهاد ما به شما حداقل یک بار یا بیشتر بازدید از این مجموعه تفریحی بزرگ است.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 932

به "پارک آبی وایلد وادی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی وایلد وادی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید