خاتمه اردوی تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/خراسان رضوی اردوی 1 هفته ای تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران با برگزاری 3 دیدار تدارکاتی به پایان رسید.

خاتمه اردوی تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران

پس از آغاز تعطیلات لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پدیده مشهد با تصمیم سیدمهدی رحمتی، سرمربی این تیم راهی تهران شد تا علاوه بر برگزاری اردویی 1 هفته ای با تیم های تهرانی دیدار تدارکاتی نیز برگزار نماید. شاگردان رحمتی در این اردو 4 دیدار تدارکاتی مقابل تیم های بزرگسالان و امید پیکان و همچنین اسپاد تهران برگزار کرد.

پدیده در نخستین دیدار محبت آمیز مقابل پیکان با نتیجه 1 بر 0 مغلوب شد. در این رقابت تیم پدیده با ترکیبی از بازیکنان جوان خود به مصاف پیکان رفت.

در دومین دیدار پدیده پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 شاگردان مهدی تارتار را شکست دهد. احمد الجبوری، علی فرامرزی و امین قاسمی نژاد گلزنان پدیده بودند. در این دیدار جواد کیا، گلر جوان تیم مشهدی نیز مصدوم شد و علی نعمتی نیز با دریافت کارت قرمز پدیده را 10 نفره کرد.

در سومین رقابت، پدیده به مصاف اسپاد تهران رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. هر 3 گل پدیده را رحمان جعفری به ثمر رساند. در نهایت اردوی پدیده در تهران شب گذشته با برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی مقابل امیدهای پیکان به پایان رسید. شاگردان رحمتی در این دیدار با تک گل عرفان معصومی به پیروزی دست یافتند.

با پایان اردو، پدیده راهی مشهد شد تا ادامه تمرینات را در خانه برگزار نماید. نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر باید در ادامه رقابت ها، جمعه 24 اردیبهشت ماه باید در اراک به مصاف آلمینیوم برود.

پایانی پیان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 827

به "خاتمه اردوی تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه اردوی تیم فوتبال پدیده مشهد در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید