پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان رحمان رضایی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و ذوب آهن در یک بازی معوقه به مصاف هم رفتند که عملکرد بد سرخ ها در نیمه دوم باعث شد که پیروزی در دقیقه 90 از دست برود.

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان رحمان رضایی

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و ذوب آهن در بازی معوقه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 به انتها رسید. امید عالیشاه در دقیقه 17 برای پرسپولیس و میلاد جهانی در دقیقه 90 برای ذوب آهن گلزنی کردند. پرسپولیس با این تساوی 10 امتیازی شد و ذوب آهن نیز 6 امتیازی شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا(از دقیقه 70 محمدمهدی مهدی خانی)، احسان پهلوان، امید عالیشاه(از دقیقه 70 میلاد سرلک)، وحید امیری و مهدی عبدی(از دقیقه 60 آرمان رمضانی)

ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی فر(از دقیقه 54 عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه(از دقیقه 54 حسین شنانی)، دانیال مومنی(از دقیقه 73 مارکوویچ)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر

پرسپولیس 1 - ذوب آهن صفر (دقیقه 17: امید عالیشاه): سانتر خطرناک احمد نوراللهی از روی کرنر سمت چپ زمین را شهاب گردان دفع کرد که در ادامه توپ در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید تا او با شوت روی پای چپ دروازه ذوب آهن را باز کند.

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1 (دقیقه 90: میلاد جهانی): ضد حمله سریع ذوب آهن از سمت چپ زمین مدافعان پرسپولیس را غافلگیر کرد که ارسال در عرض ایوان مارکوویچ را میلاد جهانی به راحتی و در مقابل دروازه سرخ ها زد تا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه 7: ضربه ایستگاهی خطرناک میلاد جهانی به گوشه دروازه پرسپولیس را حامد لک دفع کرد.

دقیقه 16: پاس رو به جلوی پهلوان از سمت چپ زمین به مقابل دروازه ذوب را محمدزاده به کرنر دفع کرد.

دقیقه 18: نفوذ سریع سیامک نعمتی از سمت راست زمین تبدیل به یک فرصت جدی برای پرسپولیس شد که پاس کات بک تند و تیز او پس از برخورد به سلطانی مهر و واکنش گردان به کرنر رفت.

دقیقه 34: مهدی عبدی می توانست روی ارسال امید عالیشاه که از روی دوستان گردان عبور کرد، گل دوم پرسپولیس را بزند ولی ضربه سر او راهی اوت شد.

دقیقه 36: شوت زمینی احمد نوراللهی از روی ضربه ایستگاهی به گوشه پایین دروازه ذوب را شهاب گردان به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: ارسال خطرناک میلاد جهانی از روی ضربه آزاد جناح چپ زمین به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس را فرشاد محمدی مهر به مقابل دروازه سرخ ها پاس داد که سلطانی مهر نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 49: ضدحمله سریع بازیکنان پرسپولیس به مهدی عبدی رسید که محمدی مهر و در ادامه عبدالله حسینی به خوبی مانع از پیشروی او شدند و در نهایت پاس در عمق مهاجم جوان سرخ پوشان در موقعیت آفساید به وحید امیری رسید تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 52: سانتر خوب محمدی مهر از جناح راست را علی دشتی با ضربه آکروباتیک زد که توپ او در مقابل دروازه پرسپولیس به سلطانی مهر رسید ولی شوت بی دقت او تبدیل به گل نشد و به اوت رفت.

دقیقه 57: نزدیک بود پرسپولیس روی دفع توپ سید جلال حسینی صاحب یک موقعیت جدی گردد که عبدالله حسینی با ضربه سر به خوبی توپ را به عقب پاس داد و به گردان رساند.

دقیقه 57: شوت پای چپ نعمتی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 67: شوت دشتی روی توپ ارسالی از جناح چپ بی دقت بود و به اوت رفت.

دقیقه 71: سانتر مهرداد قنبری از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر علی دشتی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 74: کار تیمی عالی بازیکنان پرسپولیس می توانست منجر به گل دوم این تیم گردد که ارسال خوب سیامک نعمتی و ضربه سر رمضانی از کنار دروازه ذوب آهن عبور کرد.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی تماشایی میلاد جهانی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 89: ارسال جهانی از جناح چپ پس از برخورد به پای نوراللهی در دو مرحله توسط لک جمع شد که در این صحنه عبدالله حسینی، مدافع ذوب برخوردی با گلر پرسپولیس داشت تا موجب مصدومیت او گردد و در ادامه سعید آقایی که برای انتها دادن به این قائله آمده بود، با مدافع ذوب درگیری پیدا کرد که در این صحنه حسینی کارت قرمز گرفت.

دقیقه 1+90: شوت وحید امیری را شهاب گردان به شکل ناقص دفع کرد و در ریباند هم گلر ذوب آهن توپ را از مقابل پای رمضانی گرفت.

دقیقه 6+90: پرسپولیس در سه توپ برگشتی پیاپی نتوانست از موقعیت استفاده کند تا این فرصت تبدیل به ضدحمله جدی برای ذوب گردد، اما حرکت سریع مارکوویچ و شوت زمینی او را حامد لک جمع کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 619

به "پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان رحمان رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 1 - ذوب آهن 1؛ توقف سرخپوشان مقابل شاگردان رحمان رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید