دلیل موفقیت پرسپولیس کار گروهی است، دلم برای طرفداران تنگ است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد بازیکنان درخشان است. در سه سال حضور در مسابقات دو دوره پای فینال بودند و سال جاری نیز تا به امروز چهار پیروزی متوالی کسب کردند. امیدوارم همچنان بدرخشند تا در شرایط اقتصاد و معیشت مردم دل آنها را شاد نمایند. برای سایر نمایندگان ایران نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنها نیز باعث خوشحالی مردم استان و کشورشان شوند.

دلیل موفقیت پرسپولیس کار گروهی است، دلم برای طرفداران تنگ است

وی در ادامه درباره کادر پرسپولیس و یحیی گل محمدی اظها رداشت: یحیی را از سال 69 می شناسم. گل محمدی در دوران بازیگری با غیرت و تعصب بازی می کرد ودر دوران مربی گری نیز بسیار زحمت می کشد.

کاشانی توضیح داد: جدای از دانش گل محمدی، آنها یک تیم هستند و به صورت تیم ورک فعالیت می نمایند. همه به هم یاری می نمایند و آثار آن را به خوبی شاهد هستیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در باره ارتباطش با تیم گفت: از تیم جدا نیستم. پای ثابت بازی های پرسپولیس می باشم. از خانه برای آنها دعا می کنم. هر کجا نکته ای به ذهنم برسد حتماً در کنارشان هستم و با آنها ارتباطی محبت آمیز دارم. با سمیعی نیز در ارتباط هستم.

کاشانی در سرانجام گفت: دلم برای طرفداران تنگ شده است. در فضای مجازی با آنها ارتباط دارم اما از همین جا برای آنها دعا می کنم و امیدوارم بهترین ها برای تیم پرسپولیس و فوتبال کشور رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 848

به "دلیل موفقیت پرسپولیس کار گروهی است، دلم برای طرفداران تنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل موفقیت پرسپولیس کار گروهی است، دلم برای طرفداران تنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید