چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، غالبا افرادی که اضافه وزن دارند در انتخاب پوشش مناسب دارای باورهای غلطی هستند که اتفاقا هیکل شان را درشت تر نشان می دهد.

چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟

آن هایی که اضافه وزن دارند بر روی پوشش خود حساس ترند و ترجیح می دهند چاقی خود را زیر لباس های شان مخفی نمایند. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم درصورت داشتن اضافه وزن چگونه لباس بپوشیم. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع شیک بودن حتی با اضافه وزن می پردازیم.

لباسی را انتخاب کنید که مقدار شماست

در انتخاب لباس خود به این نکته توجه کنید که لباس کاملا مقدار شما باشد. بعضی افراد چاق دارای این تصور غلط هستند که اگر لباس های اندامی و مناسب افراد لاغر را بر تن نمایند، لاغرتر از آنچه هستند به نظر می آیند اما این باور کاملا اشتباه است. لباس اندامی برای افراد چاق، تنها باعث می گردد اضافه وزنشان در معرض نمایش گذاشته گردد.

چاقی خود را با لباس گشاد پنهان نکنید

افرادی که دارای اضافه وزن هستند نباید این اضافه وزن را با پوشیدن لباس گشاد پنهان نمایند. این اقدام تنها باعث می گردد که در نشان دادن اندام خود دچار اغراق شوند. فردی که دچار اضافه وزن است با پوشیدن لباس گشاد تنها باعث می گردد که دیگران فکر نمایند این فرد، چاق تر از گذشته شده است.

به جنس پارچه لباستان توجه کنید

شاید باورتان نگردد اما جنس پارچه لباس نیز در چاق یا لاغر نشان دادن اندام شما سهم دارد. هرگز پارچه های سنگین را برای رفتن به عروسی ها و مجالس مهم انتخاب نکنید. پارچه های پشمی، بافتنی و چرمی شما را چاق تر از آن چه هستید نشان می دهند. پوشیدن لباسی از جنس این نوع از پارچه ها برای آقایان مناسب تر است. بهتر است برای این دسته از مجالس از پارچه های نازک و سبکی هم چون حریر بهره ببرید که بر روی اندام تان به خوبی می خوابند. هرگز از پارچه های آهاردار هم چون تافته استفاده نکنید.

رنگ های تیره بپوشید

انتخاب رنگ لباس نیز بر روی چگونه نشان دادن هیکل تان تاثیر دارد. افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است از رنگ های تیره در پوشش خود استفاده نمایند. رنگ های تیره این افراد را ریزتر از آن چه هستند نشان می دهد. برترین رنگ تیره نیز برای افراد چاق، مشکی است. رنگ های روشن این افراد را حجیم تر از آنچه هستند نشان می دهند و ممکن است اطرافیان شان تصور نمایند، چاق تر از گذشته شده اند.

هرگز لباس هایی با خطوط افقی نپوشید

افرادی که دچار اضافه وزن هستند هرگز نباید لباس هایی که دارای خطوط افقی هستند به تن نمایند. خطوط افقی حجم بیشتری به این افراد می دهند و باعث می شوند چاق تر به نظر آیند. لباس هایی باخطوط عمودی جلوه بهتری از اندام این افراد به نمایش می گذارند زیرا خطوط عمودی تا حد زیادی در نشان دادن اندام لاغر به افراد یاری می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مانتوهای خود را در فصل گرما، با این شلوارها ست کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1276

به "چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید