کرونا، مرگ 413 انگلیسی در 24 ساعت گذشته، هشدار درباره افزایش قربانیان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، وزارت بهداشت انگلیس از مرگ 413 فرد دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

کرونا، مرگ 413 انگلیسی در 24 ساعت گذشته، هشدار درباره افزایش قربانیان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی میرور، مقام های بهداشتی بریتانیا نسبت به شرایط حساس و خطرناک این کشور در اثر افزایش تلفات ویروس کرونا هشدار دادند.

وزارت بهداشت انگلیس روز یکشنبه اعلام نمود طی 24 ساعت گذشته 413 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های این کشور اتفاق افتاده است .

با احتساب موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طبق آمارهای رسمی تا این لحظه به 20,732 نفر رسیده است.

کارشناسان سلامت هشدار دادند ممکن است تا خاتمه امسال میلادی آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور به عدد 100 هزار برسد.

همچنین با ثبت 4,463 مورد جدید ابتلا، تعداد کل مبتلایان به کرونا در انگلیس به 152,840 نفر رسیده است.

این درحالی است وزارت بهداشت انگلیس فقط آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان ها را به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر برآورد می گردد .

روز چهارشنبه گذشته نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 164

به "کرونا، مرگ 413 انگلیسی در 24 ساعت گذشته، هشدار درباره افزایش قربانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، مرگ 413 انگلیسی در 24 ساعت گذشته، هشدار درباره افزایش قربانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید