کوچکترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا معرفی گردید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یک شرکت سوئیسی نوعی ماشین برقی کوچک طراحی نموده است که می تواند دو نفر را در خود جای دهد و و می تواند با یک منبع تغذیه معمولی شارژ گردد. این خودرو 13 هزار دلاری هنوز وارد بازار نشده است اما به سرعت طرفدارانی جدی پیدا نموده است.

کوچکترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت سوئیسی Micro Mobility Systems ، یک وسیله نقلیه برقی کوچک را طراحی نموده است که نمی توان گفت یک ماشین است، بلکه ترکیب ایده آل بین ماشین و موتور است.

این وسیله نقلیه سوئیسی که میکرولینو نام دارد، کوچکترین وسیله نقلیه موجود برای گردش در شهر است و هم اکنون نسخه مقدماتی آن در دسترس است. سازنده میکرولینو معتقد است که میکرولینو ماشین نیست، اما هنوز هم مانند یک خودرو سرگرم کننده به نظر می رسد.

اگرچه این خودرو هنوز در انتظار تصویب طراحی برای ایالات متحده است، اما نسخه اروپایی آن قرار است در سال 2021 عرضه گردد.میکرولینو تنها 2.4 متر یا زیر 8 پا طول دارد.

به دلیل کوچک بودن آن ، میکرولینو می تواند به راحتی در هر فضایی پارک کند و در نتیجه برای برای رانندگی در سطح شهر شرایطی ایده آل داشته باشد. این وسیله نقلیه حداکثر 55 مایل در ساعت حرکت می نماید.

میکرولینو می تواند به طور کامل در چهار ساعت شارژ گردد. این خودرو دارای یک درب است که از قسمت جلوی خودرو باز می گردد. فضای داخلی کمی محکم و جایگاه ها مانند نیمکت به نظر می رسد. شرکت میکرو به مشتریان اطمینان می دهد که وسیله نقلیه مذکور متناسب با هر آنچه شما احتیاج دارید است و می تواند از دو فرد بالغ میزبانی کند.

این وسیل نقلیه در داشبورد دارای صفحه نمایش هوشمند است. میکرولینو حمل و نقل را از سال 2021 در سوئیس و آلمان شروع خواهد نمود و سپس از آنجا به کشورهای دیگر گسترش می یابد. این محصول در حال حاضر حدود 18 هزار نسخه پیشفروش نموده است.

طراحان میکرولینو می گویند این وسیله نقلیه به 60 درصد انرژی کمتر نسبت به خودروهای برقی احتیاج دارد. رنگ ها و فضای داخلی این وسیله نقلیه قابل تنظیم هستند. این وسیله نقلیه در هشت رنگ عرضه خواهد شد: آبی ، قرمز ، نارنجی ، نعنایی ، قهوه ای، خاکستری گری ، سیاه و سفید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 74

به "کوچکترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین وسیله نقلیه الکتریکی دنیا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید