یک برج ساز با عنوان عجیب عضو هیئت مدیره استقلال شد!

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، علی نامداری از امروز به عنوان مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال فعالیت می نماید

یک برج ساز با عنوان عجیب عضو هیئت مدیره استقلال شد!

به گزارش گروه ورشی خبرنگاران، علی نامداری در جلسه امروز (8 دی 99) هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان مشاور هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شد. علی نامداری که در ماجرای فرشید اسماعیلی و چک 2/5 میلیاردی اش سر زبان ها افتاده بود، به عنوان مشاور هیئت مدیره به ترکیب این هیئت اضافه شد تا بتواند در جلسات هم شرکت کند.

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز با حضور تمامی اعضا برگزار گردید و انتها با عنوانی عجیب، چهره متمولی که قبل از فصل یاری های اقتصادی زیادی به آبی ها نموده بود، به هیئت مدیره اضافه شد.

در این جلسه اعضا درباره مسائل روز باشگاه استقلال به بحث و گفتگو پرداختند. آنالیز امورات باشگاه و بحث اقتصادی از مهمترین موضوعات جلسه هیئت مدیره استقلال بود و با توجه به اولویت باز پس دادن مبالغ قرض گرفته شده از یک برج ساز طرفدار استقلال، بحث به این سمت رفت.

علی نامداری که در ماجرای فرشید اسماعیلی و چک 2/5 میلیاردی اش سر زبان ها افتاده بود، به عنوان مشاور هیئت مدیره به ترکیب این هیئت اضافه شد تا بتواند در جلسات هم شرکت کند.

نامداری قبلا به صراحت گفته بود برای یاری اقتصادی به استقلال احتیاج به پست و سمت و حکم ندارد، اما عنوان جدید نشان داد که مدیران استقلال نگران تسویه حساب با این طرفدار پولدار هستند و انتها یک صندلی عجیب و من درآوردی به او دادند تا از توانایی او در مسائل اقتصادی استفاده نمایند.

تابناک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 617

به "یک برج ساز با عنوان عجیب عضو هیئت مدیره استقلال شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک برج ساز با عنوان عجیب عضو هیئت مدیره استقلال شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید