11 عکس نوشته اربعین با موضوعات پیاده روی و دلتنگی کربلا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در آیین سوگواری، اربعین، گذر چهل روز از یک حادثه و پاسداشت آن است تا در دفتر خاطره ها گرد فراموشی نگیرد و از یادها نرود. اما برای رخداد بی مرگ عاشورا، اربعین و تکرار هر ساله آن، حکایت دیگری است از عشق و دلدادگی شیعیان؛ چیزی که باید آن را در اراده بی انتها خدایی جست؛ خدایی که در غم حسین علیه السلام چهل روز آسمان را به گریه واداشت.

11 عکس نوشته اربعین با موضوعات پیاده روی و دلتنگی کربلا

عکس نوشته اربعین جدید برای سال جاری

عکس نوشته اربعین 99عکس نوشته اربعین سال جاریعکس نوشته اربعین برای پروفایلعکس نوشته اربعین امام حسینعکس نوشته اربعین جدیدعکس نوشته اربعین و پیاده روی اربعینعکس نوشته اربعین جدید برای پروفایلعکس نوشته اربعین ساده برای پروفایلعکس نوشته اربعین با پای پیادهعکس نوشته اربعین کربلا باشمعکس نوشته اربعینی جدید

سخن آخر

مگر می توان در جای جای این دفتر خونین و تاریخ زرّین، جز حماسه و کرامت یافت؟ هر قدم و هر عمل حسین بن علی و یاران او و وارثان راهش و پیغام رسانان خونش، حماسه ای ماندگار است. حسین علیه السلام معلم حماسه و آموزگار سروری و اسوه خداجویی و شهادت طلبی است. کربلای او جلوه گاه حقیقت است و اربعین او، بازگشایی همان کتاب جاوید، که سطر سطرش بیدارگر و الهام بخش است.

امیدواریم از دیدن این مجموعه از عکس نوشته اربعین لذت برده باشید و به سلیقه خود یکی از آنها را برای پروفایل اینستاگرام یا واتس اپ و تلگرام خود انتخاب کنید. همچنین شما می توانید برای تسلیت این روز عظیم به دوستان خود، از مطلب 20 اس ام اس تسلیت اربعین حسینی جدید و خواندنی نیز دیدن فرمایید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 440

به "11 عکس نوشته اربعین با موضوعات پیاده روی و دلتنگی کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 عکس نوشته اربعین با موضوعات پیاده روی و دلتنگی کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید