27 هزار کلاس درس آماده پذیرایی از دانش آموزان آذربایجان غربی است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سال جاری دانش آموزان استان از دوم مهرماه در 27 هزار کلاس درس حضور می یابند و 40 هزار فرهنگی نیز کار آموزش آنان را برعهده دارند.

27 هزار کلاس درس آماده پذیرایی از دانش آموزان آذربایجان غربی است

جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در چهارمین شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر توجه به دانش آموزان نقاط مرزی و روستایی اضافه نمود: سه هزار مدرسه با بیش از 180 هزار دانش آموز روستایی داریم.

وی اظهار کرد: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی از عمده ترین چالش های استان در زمینه آموزشی هستند که سعی شده با بکارگیری بازنشستگان، نیروهای حق التدریس، جذب از محل ماده 28 و دانشگاه فرهنگیان و سرباز معلمان این کمبود جبران گردد.

جنگی ادامه داد: با همکاری منطقه آزاد ماکو هشت کانکس 70 متری به مرکز استان منتقل و مدرسه سه شیفتی منطقه بادکی در ارومیه دو نوبته شد تا دانش آموزان به راحتی در فرایند تعلیم و تربیت شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر سه هزار و 587 بازدید میدانی در استان از مدارس انجام شده است، گفت: همه سعی خود را نموده ایم تا ابتدای سال تحصیلی، مدارس استان کمبودی از نظر تجهیزات و معلم نداشته باشند.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1339

به "27 هزار کلاس درس آماده پذیرایی از دانش آموزان آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 هزار کلاس درس آماده پذیرایی از دانش آموزان آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید