5 هتل معروف مشهد با قیمت کمتر از 100 هزار تومان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مشهد شهری است که هر ساله میزبان مسافران و زائران بسیاری از شهر کشورهای مختلف است.

5 هتل معروف مشهد با قیمت کمتر از 100 هزار تومان

شهری که بیشترین تردد در مسیرهای پروازی، ریلی و جاده ای را به خود اختصاص داده و این موضوع به رونق هتل های مشهد نیز منجر شده است. به همین علت است که در این شهر شاهد رونق صنعت هتلداری هستیم و با هر بودجه ای می توان هتلی مناسب یافت.

از آنجا که بعضی از افراد ممکن است در طول سال بارها به این شهر سفر نمایند، ترجیح می دهند به جای اقامت در هتل های گران قیمت، هتل های مقرون به صرفه قیمت این شهر را انتخاب نمایند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. هتل هایی که در مطلب امروز ما به معرفی بعضی از آنها پرداخته ایم.

پس اگر قصد سفر به مشهد و رزرو هتل مشهد را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید و مقرون به صرفه ترین هتل های مشهد را بشناسید.

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ در فاصله 10 دقیقه ای از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل در 6 طبقه طراحی شده و دارای 76 باب اتاق با تمام امکانات رفاهی است. پذیرایی در هتل به صورت صبحانه بوفه و ناهار شام از میان دو نوع غذای انتخابی است. هزینه هر شب اقامت در این هتل 50 هزار تومان است.

هتل ارم

هتل سه ستاره ارم مشهد در نزدیکی ترمینال مسافربری مشهد واقع شده است. این هتل که از هتل های مقرون به صرفه قیمت مشهد است با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و امکانات رفاهی خوب آماده پذیرایی از زائران است. هزینه هر شب اقات در این هتل با سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، 69 هزار تومان است.

هتل هلیا

اتاق های این هتل برای هر جمعیتی از خانواده ها یا گروه های محبت آمیز مناسب است. تجهیزاتی که در اتاق ها وجود دارد، کاملا متناسب با نیازهای شماست؛ علاوه بر اینکه اینترنت رایگان تان نیز برقرار است. به غیر از صبحانه که برای همه رایگان سرو می گردد، ناهار و شام را نیز می توانید هنگام رزرو اتاق، به انتخاب تان اضافه کنید. علاوه بر امکاناتی که گفته شد، هتل واحد گردشگری و تور نیز دارد و شما می توانید از گزینه های مختلف این بخش بهره ببرید تا در کنار بهره مندی از حظ معنوی سفر، سرگرمی تان هم سر جایش باشد. هزینه هر شب اقامت در این هتل 75 هزار تومان است.

هتل خانه سبز

هتل خانه سبز مشهد، هتلی 3 ستاره است که برخوداری از امکانات رفاهی مطلوب، آسایش شما در زمان حضور در هتل را فراهم می سازد. در این هتل سرویس رفت در ساعات مختلف شبانه روز به طور رایگان شما را به حرم رضوی می رساند. لازم به ذکر است، این هتل تا به حال توانسته چندین استاندارد و گواهینامه معتبر بین المللی مانند، گواهینامه های امنیت جهانگرد SFT و رضایت مشتری CS از MI انگلستان را به دست بیاورد. هزینه هر شب اقامت در این هتل به وسیله رزرو با سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما در حدود 80 هزار تومان است.

هتل فرید

این هتل با سه طبقه در مرکز شهر و نزدیک به مراکز بزرگ خریدی همانند خورشید و زیست خاور واقع شده است و از امکانات رفاهی و سرگرمیی مانند سالن ورزش و سونا برخوردار است. فاصله این هتل تا حرم مطهر با خودرو 15 دقیقه است. هتل فرید با کارکنانی مجرب و آموزش دیده میزبانی خوب برای زائران و گردشگران است. برای هر شب اقامت در این هتل باید 88 هزار تومان بپردازید.

ما هتل های خوب و مقرون به صرفه قیمت مشهد را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به این شهر و رزرو هتل مشهد را داشتید به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه و با چند کلیک هتل خود را رزرو و هزینه آن را با کارت شتابی بانکی پرداخت کنید. در صورتی هم که به هر علت سفرتان لغو شد، می توانید هزینه رزرو هتل را استرداد کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1386

به "5 هتل معروف مشهد با قیمت کمتر از 100 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هتل معروف مشهد با قیمت کمتر از 100 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید