60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی گفت: به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از 60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می گردد.

60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا سعادت، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به استفاده از حداکثر 50 درصد ظرفیت دانشکده های این دانشگاه برای برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد، اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی برای آزمون دکترا رعایت شد و به همان ترتیب در آزمون کارشناسی ارشد نیز عمل خواهیم کرد.

سعادت اعلام کرد: برای برگزاری آزمون دکترا به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ظرفیت همه دانشکده های دانشگاه استفاده کردیم و قرار است در کنکور کارشناسی ارشد نیز این موضوع را رعایت کنیم.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه به داوطلبان کنکور دکترا بسته بهداشتی شامل الکل ارائه شد، اضافه کرد: به داوطلبانی که بدون ماسک حضور یافته بودند، ماسک دادیم. ضمن اینکه دانشکده ها را نیز قبل از برگزاری آزمون ضدعفونی کردیم.

وی با بیان اینکه همه این برنامه ها قرار است برای آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز اجرا گردد، اضافه کرد: دریافت موبایل از داوطلبان به صورت مستقیم انجام نمی گردد، بسته های پذیرایی ضدعفونی می شوند، بازرسی صرفا با دستگاه صورت می گیرد و پنجره های سالن های برگزاری آزمون باز گذاشته می شوند.

سعادت اضافه کرد: با توجه به اینکه از همه ظرفیت دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری آزمون ها استفاده نمی گردد. البته همه دانشگاه های عظیم مشهد از جمله دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه پیغام نور برای برگزاری آزمون اعلام آمادگی نموده و همکاری لازم را دارند.

وی با بیان اینکه از تجمع خانواده های شرکت کنندگان مقابل حوزه امتحانی جلوگیری می کنیم، گفت: اعلام نمود: این کاهش ظرفیت دانشکده ها برای آزمون های سراسری احتیاج به کارگیری نیروی انسانی بیشتری دارد، که در این زمینه و بقیه مسائل، دانشگاه خود را محدود به بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت علوم ننموده و حداکثر رعایت پروتکل های بهداشتی را در این زمینه صورت می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 347

به "60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد ظرفیت دانشکده های دانشگاه فردوسی برای برگزاری کنکور ها استفاده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید