احمدی: طرفداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هم اندیشی هیات مدیره جمعیت طرفداران فوتبال گفت: طرفداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند.

احمدی: طرفداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی اضافه نمود: معتقدیم با مشخص شدن صندلی و فعالیت کانون های طرفداری در باشگاه ها، مدیریت امور و انسجام لازم در این زمینه، مسائل و مشکلاتی که طرفداران محترم ورزش دارند، مرتفع خواهد شد. طرفداران ظرفیت ارزشمندی برای ورزش هستند.

وی طرفداران را عظیمترین سرمایه ورزش دانست و تاکید نمود: طرفداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و عظیمترین سرمایه ورزش هستند. در کنار بازیکنان، مربیان و کادر فنی، طرفداران می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت باشگاه داشته و پشتوانه ای موثر برای تیم های ورزشی باشند و این مسئله، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به احترام باشگاه های عظیم فوتبال جهان به طرفداران اظهار کرد: باشگاه های عظیم برای جذب و ماندگاری حتی یک طرفدار برنامه دارند و در ایران نیز باید اهمیت موضوع طرفداری را در سطح سایر مواردی که ارزش باشگاه را مشخص می نمایند قرار دهیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود: در مجموعه وزارتخانه اعتقاد ما این بوده که کانون های طرفداری باید اصالت و صندلی واقعی خود را پیدا نمایند و در این راستا معاونت فرهنگی در باشگاه ها تشکیل و مسئولیت طرفداران به این معاونت سپرده شد. امیدوارم در دوره جدید ریاست فدراسیون فوتبال مساله طرفداری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در رویدادهای ملی مسئله ویژه ای در حوزه طرفداری نداریم، توضیح داد: طرفداران در حمایت از تیم محبوب خود نقشی تاثیرگذار دارند، بنابراین باشگاه ها می بایست در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

احمدی گفت: کاری که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، باید توسط خود مردم پیش رود و وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت و همراهی لازم را در این زمینه خواهد داشت.

در سرانجام این نشست، احکام اعضای هیات مدیره جمعیت طرفداران فوتبال توسط معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 691

به "احمدی: طرفداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: طرفداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید