اسلامیان: بعد از 15 سال در آسیا سوم شدیم، تاج به زودی برمی شود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، نایب رئیس فدراسیون فوتبال با دفاع از کی روش در مورد نسائل مختلف فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

اسلامیان: بعد از 15 سال در آسیا سوم شدیم، تاج به زودی برمی شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود اسلامیان در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: توسط یک کمیته کارهایش در حال اجرا است و بعد از آن، در هیأت رئیسه تصویب می گردد. اساسنامه اول در هیأت رئیسه، بعد در مجمع و دولت تصویب خواهد شد. هماهنگی هایی که قبلا وجود خواهد داشت، برطرف خواهد شد.

وی در خصوص شکایت ویلموتس و اسناد منتشره، مطرح نمود: من نمی دانم چه اسنادی منتشر شده. فدراسیون یک نهاد شفاف هست و حداقل 4 دستگاه نظارتی اینجا حضور دارند. متاسفانه این بحث ها رسانه ای است و حالا هم چون مسابقات فوتبال در حال برگزاری نیست، باید بالاخره مطلبی گفته گردد.

اسلامیان در خصوص بازگشت تاج به ایران گفت: ایشان به زودی به ایران می آیند. آقای تاج مراحل درمان مشکل قلبی خود را طی می نمایند و در آینده ای نزدیک باز می گردند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مسائل مطرح شده پیرامون پاداش کی روش در جام ملت های آسیا اضافه نمود: بعد از 15 سال رتبه سومی آسیا را کسب کردیم. حالا مسابقات جام ملت ها ملاقات رده بندی ندارد، اما ما که جزو چهار تیم بودیم. این یک واقعیت است. کی روش شکایتی نموده. آقایانی که اینقدر علیه کی روش زدند و روی این مسائل اقتصادی زوم کردند، . آقایانی که درباره کی روش صحبت می نمایند، بعد از ایران، به کشوری که رفت قراردادش را دو برابر کرد.

وی در خصوص اختلاف نبی و بهاروند تأکید کرد: من خبری از مسائل جزئی ندارم. البته تا جایی که می دانم این دو نفر اختلافی باهم ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 151

به "اسلامیان: بعد از 15 سال در آسیا سوم شدیم، تاج به زودی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامیان: بعد از 15 سال در آسیا سوم شدیم، تاج به زودی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید