ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره میناوند و انصاریان، در جوانی زیاده روی نموده بودند! خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، پیشکسوت استقلال صحبت های عجیبی در مورد مهرداد میناوند و علی انصاریان مطرح نموده است.

ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره میناوند و انصاریان، در جوانی زیاده روی نموده بودند! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان حواشی مختلفی در مورد درگذشت این دو چهره محبوب فوتبالی به وجود آمده بود که بیشتر در مورد فرایند درمان آنها بود اما مصاحبه یکی از پیشکسوتان استقلال با ادعاهای عجیبی در مورد انصاریان و میناوند همراه بوده است. حسین فرزامی پیشکسوت استقلال در گفت و گوبا ایسنا در واکنش به مرگ این دو چهره به زیاده روی آنها در بعضی از مسائل در دوران جوانی اشاره نموده است.

آن ها بچه های خوبی بودند اما در جوانی شان مقداری زیاده روی کردند. من یک بار به اقای هاشمی طبا گفتم این ها را جمع نکردید. باید یک مجموعه ای از قهرمانان پیشکسوت درست می شد تا این مسائل پیش نمی آید. مردم باید خودشان را حفط نمایند و از اوایل باید این نکات را رعایت می کردیم. الان اینقدر آلودگی در جامعه ما وجود دارد که تعیین نیست چه کاری باید انجام دهیم. الان سیگار و انواع و اقسام مسائل مختلف منجلاب ها وجود دارد که باعث می گردد اتفاقات خوبی نیفتد. اگر شما به قهوه خانه بروید مشاهده می کنید که جوانان در دود سیگار و قلیان گپ می زنند و چایی می خورند. در زمان ما، مربی های ما دنبال ما بودند. آقای بیاتی به ما می گفت شب ها کجا می روید؟ چون مسائل زندگی ما، برای مربیان مهم بود. این برای ما واقعا یک درس عظیم بود.

صحبت های حسین فرزامی در حالی مطرح شده که در همه این سالها کوچکترین حرفی در مورد درگیری مهرداد میناوند و علی انصاریان با این مسائل مطرح نشده بود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 757

به "ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره میناوند و انصاریان، در جوانی زیاده روی نموده بودند! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی پیشکسوت استقلال درباره میناوند و انصاریان، در جوانی زیاده روی نموده بودند! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید