ارتباط مستقیم مردمی با رئیس سازمان بورس

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - دو مرکز پاسخگویی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار راه اندازی شده است و سهام داران می توانند از این طریق پیشنهادها، شکایات و درخواست های خود را مطرح نمایند.

ارتباط مستقیم مردمی با رئیس سازمان بورس

به گزارش ایسنا، چنانچه سرمایه گذاران خواسته ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در مورد فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند به وسیله مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری نمایند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

نشانی این مرکز [email protected] است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است. لازم به ذکر است پیش تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 6375 راه اندازی شده که سهامداران می توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه نمایند.

همچنین در صورتی که سرمایه گذاران احتیاج ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می توانند در طول 24 ساعت شبانه روز پیغام ها، نظرات، پیشنهادها و نقدها را به وسیله نشانی [email protected] اعلام نمایند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع آنالیز و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 862

به "ارتباط مستقیم مردمی با رئیس سازمان بورس" امتیاز دهید

2 کاربر به "ارتباط مستقیم مردمی با رئیس سازمان بورس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط مستقیم مردمی با رئیس سازمان بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید