فیلم عصبانیت نفیسه روشن همه را شوکه کرد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران: نفیسه روشن به جنجال ها و حاشیه هایی که برایش به وجود می آید که البته خودش هم در آن بی تقصیر نیست واکنش نشان داد.

فیلم عصبانیت نفیسه روشن همه را شوکه کرد

نفیسه روشن بازیگر پرحاشیه کشورمان است. نفیسه روشن به منتقدان طراحی لباس فوتبالیست های خانم کشورمان خرده گرفت. نفیسه روشن در یک پست اینستاگرامی به دفاع از تیم ملی فوتبال زنان ایران پرداخت. نفیسه روشن از طراحی لباس تیم ملی فوتبال زنان ایران بسیار تعریف کرد. نفیسه روشن در مصاحبه ای از عصابانیتش درباره کسانی که برایش حاشیه سازی می نمایند سخن گفت.

به گزارش خبرنگاران، نفیسه روشن می گوید که فشار زیادی را تحمل نموده، به مهمانی ها و دورهمی ها نرفته و به شدت حواسش بوده تا مسئله ای برایش به وجود نیاید. با این حال برخی برایش حاشیه سازی می نمایند. او در بخشی از حرف هایش گفت : من 16 سال خودم را محدود کردم ، میهمانی خانوادگی و محبت آمیز نرفتم تا بی حاشیه باشم و هر کس بخواهد حیثیت من را به بازی بگیرد من از ان عصبانی می شوم.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات

ترس از حیوانات (اهلی یا غیر اهلی) برای افرادی که در محیط های شهری زندگی نموده اند و ارتباط آن ها با طبیعت و زیستگاه های حیوانات در طول هفته بسیار کم است، همواره وجود داشته و مختص به همه جوامع است.شاید شما هم در طول روز، بانوان و آقایانی را مشاهده می کنید که از تماشا گربه یا سوسک یا مارمولک، دچار وحشت شده و شما از وحشت عجیب آنان، متعجب می شوید.

ترس، فاکتوری طبیعی در زندگی انسان است و اگر این ترس، از حالت اعتدال خارج گردد و مانع از تقویت برخی از مهارت های ارتباط اجتماعی ما در زندگی گردد، یک نوع بیماری خواهد بود که باید برای درمان آن اقدام کرد.برخی ها، حتی از دست زدن به حیوانات اهلی مانند اسب و گاو و بزغاله هم وحشت دارند و از آن، به اسم یکی از غیر ممکن ترین کارهای زندگی خود نام می برند.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات سلفی نفیسه روشن با ببر مورد علاقه اش

اما خوب، در مقابل افرادی هم هستند که بر ترس غلبه نموده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار نموده و از تعامل با آنها به اسم قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد نمایند.برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد.آنها، به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، کوشش می نمایند.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1006

به "فیلم عصبانیت نفیسه روشن همه را شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عصبانیت نفیسه روشن همه را شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید