اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سامسونگ قرار است سال جاری از گوشی های تاشو گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 به عنوان سومین سری از پرچم داران تاشوی خود رونمایی کند. در رابطه با این محصولات تا به امروز اطلاعات زیادی منتشر شده اما به تازگی یکی از افراد آگاه از فرایند ساخت این گوشی ها اطلاعاتی را به وب سایت SamMobile فرستاده که به لطف آن توانستیم از مشخصات کلیدی این محصولات آگاه شویم.

اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 منتشر شد

سامسونگ اولین و در حال حاضر پیروز ترین شرکت سازنده گوشی های تاشو است که فعالیت خود را در سال 2019 و با گوشی گلکسی فولد شروع کرد. البته تجربه اول شرکت آن قدرها پیروزیت آمیز نبود اما سامسونگ به کار خود ادامه داد و مدل بهبود یافته آن را کمی بعد راهی بازار کرد. سپس در سال 2020 شاهد رونمایی از گلکسی Z Fold 2 و Z Flip و البته گلکسی Z Flip 5G بودیم تا بدین ترتیب سبد محصولات تاشوی شرکت حسابی پربار باشد.

با استقبال خوب کاربران از گوشی های تاشوی سامسونگ، شرکت کره ای تصمیم گرفت مدل های بیشتری از آن ها را راهی بازار کند که فعلا به نظر می رسد گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 اولین مدل هایی به حساب می آیند که باید در سال 2021 انتظار ورود آن ها را داشته باشیم. به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی از آن ها منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

  • گلکسی Z Flip 3 با پردازنده میان رده و قیمت کمتر راهی بازار می گردد

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، دیدیم که شماره مدل Z Fold و Z Flip به ترتیب SM-F926 و SM-F926 است. هر دو گوشی قرار است با رابط کاربری One UI 3.5 در دسترس قرار بگیرند و همچنین سامسونگ آن ها را در نیمه دوم امسال راهی بازار می نماید. معمولا شرکت کره ای از نسخه جدید رابط کاربری خود در ماه آگوست و هم زمان با گوشی های سری نوت رونمایی می کرد اما از آن جایی که احتمالا قرار نیست امسال شاهد رونمایی از این سری محبوب باشیم، به همین خاطر رابط جدید باید با سری گوشی های تاشو معرفی گردد.

علاوه بر این ها، به نظر می رسد گوشی گلکسی Z Fold 3 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و گلکسی Z Flip 2 هم با حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی راهی بازار شوند. البته اینکه مدل های دیگری هم برای آن ها در نظر گرفته شده یا خیر تعیین نیست و فعلا این تنها اطلاعاتی است که از این دو گوشی تاشو در اختیار داریم. انتظار می رود طی ماه های آینده خبرهای بیشتری در رابطه با این محصولات منتشر گردد.

  • تصاویر جدید و زیبایی از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 3 منتشر شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 679

به "اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی Z Flip 2 و Z Fold 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید