افزایش قیمت 70 میلیونی پیکاپ KMC T8 به وسیله کرمان موتور

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، جک T8 که قرار شد با نام KMC T8 به بازار ایران راه پیدا کند، یکی از محصولات به نسبت تازه شرکت چینی جی ای سی موتورز به شمار می رود. این خودرو در سال 2018 پا به دنیای خودرو گذاشته است. پیکاپ KMC T8 در اصل پیکاپی آفرودر سایز میانه است که اگرچه از پلتفرم مشترک با مدل قدیمی تر T6 بهره می برد، اما طراحی ظاهری به ویژه نمای جلوی آن کاملاً فرق دارد.

افزایش قیمت 70 میلیونی پیکاپ KMC T8 به وسیله کرمان موتور

شرکت کرمان موتور با صدور دعوت نامه های غیرقطعی پیکاپ KMC T8 در شهریور 1400، قیمت نو این خودروی دو دیفرانسیل مونتاژی را به مشتریان خود خاطرنشان کرد. اکنون با نزدیک شدن به موعد بخشی از ثبت نام های T8، کرمان موتور صدور دعوت نامه های غیرقطعی این پیکاپ مونتاژی را شروع نموده و برای این دسته از مشتریان قیمت مصوب را 769 میلیون تومان در نظر گرفته است؛ به عبارت ساده تر، کرمان موتور به صورت رسمی قیمت مصوب پیکاپ KMC T8 را 70 میلیون تومان افزایش داده است.

پیکاپ KMC T8 یا همان جک T8 ازلحاظ ظاهری تشابه هایی با پیکاپ فورد رنجر دارد. این خودرو به خوبی توانسته است المان ها و شاخصه های پیکاپی آفرودی به روز و مطابق با معیارهای جهانی را در سطح قیمت میانه پیش روی خریداران قرار دهد. ابعاد بزرگ، پروفیل های بدنه خوش حجم، گلگیرهای حجیم به همراه فلاپ های مشکی برآمده، رینگ های بزرگ و هندسه گیرای نمای جلو ازجمله نقاط قوت طراحی این وانت بزرگ به شمار می رود.

وانت پیکاپ T8 با ابعادی به طول 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر و ارتفاع سقف استاندارد 1830 میلی متر همراه با فاصله محورهای 3090 میلی متر فراوری می گردد. قسمت بار یک مربع با اضلاع 1520 میلی متر است که از کف تا لبه درپوش 470 میلی متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله 220 میلی متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ گردد. این خودرو در مدل های مختلف تک یا دو دیفرانسیل 1825 تا 1940 کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را 900 کیلوگرم عنوان نموده است.

3 نوع پیشرانه را برای پیکاپ KMC T8 در نظر گرفته شده است که شامل 2 نمونه بنزینی و موتوری دیزلی می گردد. دراین بین کمپانی کرمان موتور تصمیم گرفته است تا جک T8 را با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ و گیربکس 6 سرعته دستی به مشتریان ایرانی تحویل دهد. بدین ترتیب توانی معادل 174 اسب بخار در دور موتور 5 هزار در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. بعلاوه گشتاور 290 نیوتن متر این پیشرانه نیز از دور موتور 1800 در اختیار راننده خواهد بود تا به واسطه بهره گیری از دو دیفرانسیل و به انتخاب راننده به سمت دو و یا هر چهار چرخ منتقل گردد.

طراحی کابین جک T8 در مقایسه با کراس اوورهای جک ساده است و پیچیدگی خاصی در آن دیده نمی گردد. داشبورد جک T8 تقریباً یک پارچه است و بخشی از نمایشگر و ورود های هوا را در خود جای داده است. در زیر نمایشگر، کلیدهای کنترلی برای کنترل تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است. جک T8 پیکاپی با دو ردیف جایگاه است و با توجه به فاصله محوری 3090 میلی متری خود، فضای داخلی به نسبت خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

به علاوه جک T8 به تجهیزاتی نظیر کنترل پایداری یا ESC، پایش باد لاستیک ها، هشدار خروج از خطوط، دوربین 360 درجه، چراغ های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل را مجهز شده است.

آگهی های خرید و فروش پیکاپ KMC T8

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1300

به "افزایش قیمت 70 میلیونی پیکاپ KMC T8 به وسیله کرمان موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت 70 میلیونی پیکاپ KMC T8 به وسیله کرمان موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید