انصار الله: به آمریکا تاکید کردیم تا انتها تجاوز علیه یمن دست از عملیات برنمی داریم خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن مذاکره غیرمستقیم این جنبش با آمریکایی ها را بی نتیجه خواند و گفت که این جنبش به آمریکا تاکید نمود که تا انتها تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمن دست از حملاتش برنمی دارد.

انصار الله: به آمریکا تاکید کردیم تا انتها تجاوز علیه یمن دست از عملیات برنمی داریم خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن به جزئیاتی از مذاکره غیرمسقیم میان این جنبش با آمریکایی ها اشاره نمود.

البخیتی در گفت وگو با شبکه الجزیره گفت: ما به اطلاع هیات آمریکایی رساندیم که تا تمام شدن تجاوزها علیه یمن به حملات خود ادامه می دهیم.

البخیتی تاکید نمود: ارتباط با آمریکایی ها هیچ پیشرفتی حاصل نکرد.

این مقام یمنی بار دیگر تاکید نمود که ارتباطشان با آمریکایی ها غیرمستقیم بود و هیچ پیشرفتی نداشت.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه مدعی شد که مقامات آمریکایی و مسئولان دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در مسقط پایتخت عمان، گفت وگو نموده اند.

به گفته این خبرگزاری، مقامات آمریکایی در این نشست از ارتش و کمیته های مردمی یمن خواسته اند تا عملیات آزادسازی مأرب را متوقف نمایند و دولت صنعاء نیز با عربستان سعودی به گفت و گو بنشیند.

رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی ادعا کرد که چند مقام عالی رتبه این کشور از جمله تیموتی لیندرکینگ در تاریخ 26 فوریه (هشت اسفند) در مسقط با مسئولانی از جنبش حوثی ها ملاقات نموده اند.

این منابع آمریکایی همچنین مدعی شدند که واشنگتن به دنبال سرانجام جنگ شش ساله در یمن است. این در حالی است که وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه از تحریم دو فرمانده جنبش انصارالله یمن اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 754

به "انصار الله: به آمریکا تاکید کردیم تا انتها تجاوز علیه یمن دست از عملیات برنمی داریم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصار الله: به آمریکا تاکید کردیم تا انتها تجاوز علیه یمن دست از عملیات برنمی داریم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید