بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در واحدهای این دانشگاه که 6 هزار شناسه مربوط به واحد دانشگاهی تبریز است، اطلاع داد.

بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عزیز جوانپور با اشاره به شکل گیری ستاد آموزش مجازی پس از ابلاغ شیوه نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به منظور ارائه آموزش های غیرحضوری به دانشجویان اظهار کرد: کلاس های آموزش مجازی پس از ابلاغ این شیوه نامه و فراهم کردن مقدمات و زیرساخت های لازم در این دانشگاه شروع و با استقبال خوب دانشجویان و استادان روبه رو شد.

وی با بیان اینکه شیوه آموزش مجازی و غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی دارای محاسن بسیاری است، اضافه کرد: قطعاً به دلیل اینکه در ابتدای کار هستیم و تجربه نسبتاً جدیدی است، مشکلاتی از قبیل سرعت اینترنت و ... داریم که با گذشت زمان تمام موانع موجود رفع شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز از برگزاری کلاس های جبرانی در تعطیلات عید نوروز اطلاع داد و بیان نمود: بعضی از دانشجویان و استادان بنابر دلایلی پیروز به شرکت در کلاس های آموزش مجازی اسفند ماه سال گذشته نشدند که برای این دسته از افراد از پنجم الی پانزدهم فروردین ماه امسال کلاس جبرانی برگزار کردیم.

جوانپور از بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در استان آذربایجان شرقی که 6 هزار آن مربوط به واحد دانشگاهی تبریز است، اطلاع داد و مطرح کرد: کلاس های آموزش مجازی در تمام واحدها و مراکز آموزشی و سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی دارای 45 واحد دانشگاهی، مراکز آموزشی و سماست، تأکید کرد: به طور متوسط روزانه 2 هزار کلاس آموزش مجازی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برای دانشجویان مقاطع مختلف برگزار می گردد.

انتهای پیغام/4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 110

به "بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارگذاری 27 هزار شناسه درسی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید