بازسازی لست آو آس پرفروش ترین بازی هفته شد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا (بازسازی ساختمان)

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازسازی لست آو آس 1 صدر جدول پرفروش ترین بازی ها در بریتانیا را از آن خود نموده است.

بازسازی لست آو آس پرفروش ترین بازی هفته شد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این بازی که در اوایل امسال معرفی شده، بازسازی کاملی از بازی پیروز پلی استیشن 3 است که با قیمتی هفتاد دلاری روی پلی استیشن 5 عرضه شده و بیشتر تغییرات آن مربوط به جلوه های بصری می گردد. نسخه رایانه های شخصی بازی نیز در دست توسعه است. این بازی حدودا به تعداد نیمی از تعداد نسخه هایی که بازی Saints Row در هفته گذشته فروخت و در رتبه اول نهاده شد، فروش داشته است که آمار نسبتا خوبی برای یک بازسازی نه چندان ضروری محسوب می گردد. البته لازم به ذکر است که آمار فروش نسخه دیجیتالی بازی ها لحاظ نشده است.

Saints Row نسبت به هفته گذشته با کاهش فروش 80 درصدی روبرو شده و به رتبه 6 سقوط نموده است. این بازی اکشن و ماجراجویی که به عنوان ریبوتی برای این سری عمل می نماید، به وسیله استودیوی Volition پیشرفته و داستان گروهی چهار نفره با نام The Saints را روایت می نماید که قصد دارند تا نامی برای خود دست و پا نمایند. بازیکنان بازی را از زاویه دید سوم شخص تجربه می نمایند و در کنار استفاده از وسایل نقلیه مختلف، سلاح ها و ابزارهای متنوعی را در اختیار خواهند داشت.

بعلاوه در این هفته بازی تازه کونامی یعنی مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga منتشر شد که در رتبه سوم جدول نهاده شده است. این مجموعه از 13 اثر کلاسیک سری بازی های لاک پشت های نینجا تشکیل شده و با یاری استودیوی دیجیتال اکلیپس (Digital Eclipse) با مجموعه ای از تغییرات از جمله قابلیت ذخیره سازی و بخش آنلاین برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس نهاده شده است.

بازی F1 Manager 2022 نیز دیگر بازی تازه این هفته بود که در جایگاه چهارم نهاده شده است. این بازی شبیه ساز، مسابقات قهرمانی فرمول یک، فرمول 2 و فرمول 3 در سال 2022 را در بر می گیرد و به وسیله Frontier Developments توسعه و برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شده است. در نهایت بازی های Destroy All Humans! 2 - Reprobed و Lego Brawls نیز به عنوان آخرین بازی های تازه هفته، به ترتیب در رتبه های 16 و 30 نهاده شدند.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 3 سپتامبر 2022 (12 شهریور 1401) مشاهده کنید.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
The Last of Us Part I1-
Horizon Forbidden West22
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection3-
F1 Manager 20224-
Mario Kart 8 Deluxe54
Saints Row61
Nintendo Switch Sports73
Lego Star Wars: The Skywalker Saga810
Pokemon Legends: Arceus96
Animal Crossing: New Horizons106

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1332

به "بازسازی لست آو آس پرفروش ترین بازی هفته شد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی لست آو آس پرفروش ترین بازی هفته شد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید