بازی Little Devil Inside یکی از خلاقانه ترین ساخته های مستقل اخیر است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، بازی Little Devil Inside از عناوینی بود که در State of Play قبلی سونی معرفی گردید. حال در مراسم چند روز پیش سونی از گیم پلی این بازی هم رونمایی شد. بازی Little Devil Inside برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به همراه کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی Little Devil Inside یکی از خلاقانه ترین ساخته های مستقل اخیر است

شما در نقش Billy بازی نموده و باید مأموریت خود را انجام دهید. در این تریلر گیم پلی چیزهای بسیار زیادی نمایش داده شد. برای مثال از نقشه کامل آن رونمایی شد که به طور کلی با دیگر نقشه ها فرق دارد. در این بازی زمانی که شما به قسمت نقشه آمدید همچنان کاراکتر خود و اعمال آن را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید در آن سفر کنید و بخش زیادی از بازی در قسمت نقشه جریان دارد.

از طرفی ممکن است شما با موانع و مشکلاتی روبه رو شوید. در این حالت به سبک سوم شخص بازگشته و با آن ها روبه رو خواهید شد. سازندگان این بازی کوشش بسیاری روی محیط آن نموده اند و از شما می خواهند تا آن را کامل گشته و از آن لذت ببرید. به همین دلیل در Little Devil Inside چیزی به نام سفر سریع (Fast Travel) وجود ندارد.

بدون سفر سریع بازی چگونه خواهد بود؟

با این حال راه های بسیاری برای شما وجود دارد تا دنیای این بازی را بگردید. شما می توانید از اسب و ماشین بهره ببرید. حتی می توانید تمام جهت را پیاده طی کنید. تنها مشکل اینجاست که پیاده روی بسیار طول خواهد کشید. از طرفی شما را به جاهایی خواهد برد که وسایل نقلیه توانایی آن را نخواهند داشت. قطار هم حضور دارد تا شما بتوانید جهتهای طولانی را بدون دردسر طی کنید. با اینکه با قطار جزئیات بسیاری را از دست خواهید داد اما سرعت بیشتری از وسایل دیگر دارد.

شما در دنیای این بازی با موانع بسیاری روبه رو خواهید شد. بنا بر انتخابتان می توانید با آن ها درگیر شده و یا از آن ها عبور کنید. البته این ها زیاد مهم نبوده و بر اساس سلیقه شما است.

چالش اصلی Little Devil Inside تغییر حالت از نقشه و حالت سوم شخص است. سازندگان در کوشش هستند تا انیمیشن این تغییر را به روان ترین حالت ممکنه نمایش دهند. چیزی که در تریلر نمایش داده شد، انیمیشن بسیار روان و مجذوب کننده بود. حالتی که انسان را ترغیب می کرد تا مدام بین نقشه و شخصیت اصلی دوربین را جابه جا کند.

طراحی نقشه هم به نوبه خود بسیار بامزه و جالب است. کاراکترهای اصلی به شکل کوچک شده نمایش داده می شوند. از طرفی موانع هم روی نقشه کامل نشان داده می گردد.

از نکات جالب این بازی عرضه نشدن آن روی کنسول های سری اس و ایکس است. البته شما می توانید آن را به وسیله Backwards Compatibility روی این دو کنسول بازی کنید اما عجیب است که به طور رسمی برای این دو عرضه نشده است.

در ادامه می توانید تریلر گیم پلی نو بازی Little Devil Inside را ببینید.

منبع: Blog.playstation.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1289

به "بازی Little Devil Inside یکی از خلاقانه ترین ساخته های مستقل اخیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Little Devil Inside یکی از خلاقانه ترین ساخته های مستقل اخیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید