استودیوی سازنده بازی Disintegration تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، چند سالی بیشتر از تأسیس استودیوی بازی سازی V1 Interactive نمی گذرد و امروز شاهد تعطیلی آن هستیم؛ استودیویی که اولین و تنها بازی آن ها یعنی Disintegration سال گذشته عرضه و با شکستی بزرگ روبرو شد. استودیوی V1 Interactive تعدادی از اعضای سابق استودیوی بانجی و سازندگان هیلو را در خود جای داده بود.

استودیوی سازنده بازی Disintegration تعطیل شد

پنج شش سال پیش بود که مارکوس لتو، خالق سری بازی های هیلو، خبر از تأسیس استودیویی جدید به نام V1 Interactive برای ساخت یک اکشن اول شخص جدید داد. ساخته نخست آن ها یعنی Disintegration یک بازی آنلاین چهار نفره بود که بازی کننده ها را در نقش های متفاوتی قرار می داد و هر شخص، با توجه به کلاس متفاوت خود، اهداف خاص خود را در بازی پیش می برد.

بعد از چند نمایش در طول سال های اخیر، بهار امسال شاهد عرضه بازی Disintegration روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر بودیم. نه منتقدان بازی را تحویل گرفتند و نه بازی کننده ها از آن راضی بودند. طولی نکشید که سرورهای بازی خاموش شدند و تجربه بخش آنلاین آن غیرممکن شد. مراحل داستانی و تک نفره هم اساسا چیزی برای ارائه نداشتند.

حساب کاربری رسمی استودیوی V1 Interactive دیروز در توییتر خبر تعطیلی استودیو را بیان نمود و نوشت: با ناراحتی اعلام می کنیم که استودیوی V1 Interactive رسما در حال تعطیل است. می خواهیم از تمام کارکنان مستعد این شرکت، چه کسانی که همین حالا در آن فعال هستند و چه کارکنان سابق، تشکر کنیم. این افراد پنج سال گذشته شگفت انگیزی را برایمان رقم زدند. از مخاطبانی که از ما پشتیبانی کردند هم تشکر می کنیم.

در ادامه، مدیر استودیو مارکوس لتو هم افزود و نوشت: اولویت ما در V1 کارکنان مان بوده است. با آن ها درباره شرایط استودیو در طول ماه های گذشته شفاف بوده ایم و این تصمیم را در حالی می گیریم که آن ها به اندازه کافی زمان داشته باشند تا شغل جدیدی پیدا کنند. در همین حین، به پشتیبانی از این افراد ادامه خواهیم داد.

اتفاقی مشابه یکی دو سال اخیر برای استودیوی سازنده بازی LawBreakers رخ داد. بازی ساز معروف دیگری، خالق سری گیرز آو وار و طراح آنریل تورنمنت، استودیوی برای ساخت یک اکشن اول شخص آنلاین تاسیس کرد. بازی LawBreakers مشخصا بسیار خوش ساخت، عالی و سرگرم کننده بود. با این حال، به نظر می رسد که ورود به حوزه اکشن های اول شخص آنلاین و رقابت با بازی های بزرگ این سبک، حداقل برای استودیوهای کوچک و مستقل غیرممکن است. البته که حتی یوبی سافت هم با بازی خوب هایپراسکیپ نتوانست حتی نزدیک کال آو دیوتی وارزون یا ایپکس لجندز شود.

بازی Disintegration با تهیه کنندگی شرکت Private Division، از زیرمجموعه های تیک-تو، ساخته شده بود.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 725

به "استودیوی سازنده بازی Disintegration تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی سازنده بازی Disintegration تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید