ترافیک سنگین در سه بزرگراه کشور

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا)- کارشناس مرکز مدیریت راه ها می گوید در آزادراه قزوین به سمت کرج از استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در سه بزرگراه کشور

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه هادر تشریح شرایط راه های کشور شرح داد: علاوه بر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین به سمت کرج، در آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک و در محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از نظر جوی نیز بارش برف و باران در محورهای استان های قزوین، البرز، مازندران، تهران و اصفهان بارش برف و باران داریم، اضافه کرد: در استان های زنجان، همدان، مرکزی، قم، گیلان، چهارمحال و بختیاری و یزد هم بارش باران داریم.

فرامرزی با اظهار اینکه در محورهای چالوس و هراز بارش برف و باران را شاهد هستیم، شرح داد: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و قزوین و رشت نیز بارش باران داریم.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه ها، انسداد جدیدی که مرتبط با شرایط جوی کنونی باشد در راه ها گزارش نشده است.

فرامرزی همچنین توصیه کرد: افرادی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر را دارند حتما جوانب احتیاط را رعایت کرده و تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند تا به مشکل برنخورند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1095

به "ترافیک سنگین در سه بزرگراه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در سه بزرگراه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید