(تصاویر) پردرآمد ترین ورزشکاران دنیا در سال 2021

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کانر مک گرگور، مبارز ترکیبی و بوکسور اهل ایرلند است. او اولین مبارزی است که در دو وزن مختلف همزمان در مسابقات یو اف سی به قهرمانی رسیده و یکی از برترین مبارزان هنر های رزمی ترکیبی محسوب می گردد. او از ماه مه سال 2020 تا مه سال 2021 مبلغ 22 میلیون دلار به وسیله ورزش و مبلغ 158 میلیون دلار به وسیله قرارداد های غیر ورزشی و تبلیغاتی و در مجموع 180 میلیون دلار عایدی داشته است.

(تصاویر) پردرآمد ترین ورزشکاران دنیا در سال 2021

لیونل مسی ملی پوش آرژانتینی که برای تیم فوتبال بارسلونا به میدان می رود، اولین بازیکنی است که شش بار اسم برترین بازیکن سال فوتبال دنیا و شش بار جایزه توپ طلا و کفش طلای اروپا را تصاحب نموده است. مسی در سال گذشته 97 میلیون دلار به وسیله قرارداد ورزشی و 33 میلیون دلار به وسیله قرارداد های تبلیغاتی عایدی داشته است.

کریستیانو رونالدو ملی پوش پرتغالی که برای تیم فوتبال یونتوس به میدان می رود سومین ورزشکار پرعایدی دنیا است. او سال گذشته 70 میلیون دلار عایدی ورزشی و 50 میلیون دلار خارج از میادین ورزشی عایدی داشته است.

داک پرسکات فوتبالیست آمریکایی است. او در سال گذشته 98 میلیون دلار به وسیله ورزشی و 10 میلیون دلار به وسیله قرارداد های غیر ورزشی عایدی داشته است. پرسکات رتبه چهارم دنیا را داراست و پرعایدی ترین ورزشکار آمریکایی محسوب می گردد.

لبران جیمز، بسکتبالیست حرفه ای که برای تیم لس آنجلس لیکرز در NBA به میدان می رود. دو مدال طلای المپیک، چهار قهرمانی NBA و دارنده چهار جایزه باارزش ترین بازیکن لیگ بسکتبال آمریکا است. عایدی سال گذشته او به وسیله ورزش 32 میلیون دلار، 65 میلیون دلار از راه های غیر ورزشی و در مجموع 97 میلیون دلار بوده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیو ملی پوش برزیلی که برای تیم فوتبال پاریس سن ژرمن به میدان می رود، ششمین ورزشکار پرعایدی دنیا در سال گذشته محسوب می گردد. او 76 میلیون دلار به وسیله فعالیت های ورزشی و بعلاوه 19 میلیون دلار از راه سایر فعالیت هایش عایدی داشته است.

راجر فدرر، ستاره سوئیسی دنیای تنیس 237 هفته پیاپی و در مجموع 310 هفته در صندلی اول لیست مردان شماره 1 تنیس دنیا بوده است. او به همراه رافائل نادال با 20 گرنداسلم رکورددار بیشترین اسم قهرمانی است. جالب اینکه فدرر در سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا و تعطیلی رقابت های تنیس تنها 30 هزار دلار به وسیله ورزش عایدی داشته، اما 90 میلیون دلار به وسیله تبلیغات و قرارداد های غیر ورزشی عایدی کسب نموده است.

راننده بریتانیایی مسابقات فرمول یک از تیم مرسدس بنز با هفت اسم قهرمانی دنیا، برترین راننده تاریخ فرمول یک است. او 70 میلیون دلار به وسیله رقابت های ورزشی و 12 میلیون دلار خارج از پیست رانندگی عایدی داشته است.

تام بریدی با شش اسم قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکا است. بریدن در سالی که گذشت 45 میلیون دلار در میادین ورزشی و 31 میلیون دلار در خارج از میادین ورزشی عایدی داشته است.

کوین دورانت بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی است که از ژوئیه سال 2019 به تیم بروکلین نتس پیوست. دو قهرمانی ان بی ای، دو بار اسم برترین بازیکن فینال، 5 بار در تیم اول سال و 4 بار امتیازآورترین بازیکن سال از عناوینی است که او در کارنامه خود دارد. دورانت 31 میلیون دلار در میدان بسکتبال و 44 میلیون دلار در خارج از میادین ورزشی عایدی داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 921

به "(تصاویر) پردرآمد ترین ورزشکاران دنیا در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) پردرآمد ترین ورزشکاران دنیا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید