کوشش رئال مادرید برای خرید لائوتارو با 2 برابر حقوق پیشنهادی اینتر

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مسائل اقتصادی باشگاه اینتر ممکن است قهرمان ایتالیا را مجبور به فروش یکی از پرطرفدارترین ستاره هایش کند و رئال مادرید هم یکی از مشتریان او است.

کوشش رئال مادرید برای خرید لائوتارو با 2 برابر حقوق پیشنهادی اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه توتو اسپورت، رئال مادرید پیشنهادی را برای خرید لائوتارو مارتینس از تیم فوتبال اینتر آماده نموده تا بلکه بتواند بازیکنی که رقیب دیرینه اش بارسلونا از مدت ها در فکر جذب اوست را به خدمت بگیرد.

مارتینس 23 ساله در سال های اخیر یکی از بهترین های اینتر بوده و در 36 بازی اش برای نراتزوری در فصل جاری هم 16 گل زده است. سال گذشته او اعتراف کرد که تا پیوستن به بارسلونا فاصله زیادی نداشته اما به دلیل ضرر های اقتصادی باشگاه در نتیجه شیوع کرونا، این جابجایی محقق نشد.

اکنون اما اینتر به دلیل مسائل اقتصادی عدیده ای که دارد ممکن است در نهایت مجبور به فروش بازیکن گردد و یکی از تنها راه های باقی مانده این تیم برای رهایی از این شرایط فروش بازیکن است. مارتینس نیز یکی از بازیکنانی است که فروشش می تواند یاری اقتصادی عظیمی به باشگاه کند و طبق ادعای توتو اسپورت یک پیشنهاد عظیم هم ممکن است در انتهای فصل جاری از اسپانیا برای او به اینتری ها ارائه گردد.

طبق گزارش این نشریه؛ پیشنهادی که رئال مادرید برای مارتینس آماده نموده شامل حقوق 9 میلیون یورویی برای هر فصل می گردد که دو برابر رقمی است که گفته می گردد اینتر میخواهد در قرارداد جدیدش با بازیکن آرژانتینی به او پیشنهاد کند.

مورد دیگری که روزنامه توتواسپورت به آن اشاره داشته؛ نحوه پرداخت قیمت لائوتارو به اینتر از سوی رئال است. ظاهراً رئال مادرید 90 میلیون یورو به اینتر پیشنهاد می نماید و از آن مابقی رقمی که نراتزوری باید بابت خرید اشرف حکیمی از کهکشانی ها به این تیم بدهکار است را کسر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 856

به "کوشش رئال مادرید برای خرید لائوتارو با 2 برابر حقوق پیشنهادی اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش رئال مادرید برای خرید لائوتارو با 2 برابر حقوق پیشنهادی اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید