فراوری محصولات سلامت محور با مشارکت زنان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در دومین جلسه شورای راهبردی کارآفرینی و اشتغال زنان گفت: در حال حاضر 104 محصول استاندارد و 42 برند را زنان کشاورز ما با آموزش های ارائه شده توسط تسهیل گران فراوری می نمایند و طرح فراوری محصولات سلامت محور را نیز در دست اجرا داریم.

فراوری محصولات سلامت محور با مشارکت زنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار امروز در دومین جلسه شورای راهبردی کارآفرینی و اشتغال زنان که در دفتر معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور نمایندگان دستگاه ها و تشکل های مرتبط به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با بیان اینکه حمایت های نظام بانکی شاخه ای دیگر از این فعالیت هاست، اضافه نمود: تا امروز توانسته ایم وام های محدودی را برای زنان سرپرست خانوار در استان های مختلف فراهم کنیم.

معاون رییس جمهوری افزود: با همفکری و هم افزایی طرح های در دست اقدام با قوت پیش رود. یکی از زمینه هایی که امروز در این جلسه جای خالی آن احساس شد کارآفرینی و اشتغال زنان روستایی بود که در این زمینه تا کنون همکاری های خوبی با وزارت جهاد کشاورزی داشته ایم و طرح استاندارد سازی محصولات کشاورزی از آن جمله است.

ابتکار گفت: معاونت زنان در قالب شبکه مردم نهاد زنان و خانواده بیش از 1200 عضو در دوره های مختلف تحت آموزش قرار داده است. این تشکل ها آمادگی دارند تا در زمینه جمع آوری اطلاعات گروه های آسیب دیده ای که وزارت کار به آن اشاره دارد، به معاونت زنان یاری نمایند.

وی تاکید نمود: شناسایی گروه سوم که به جایی اتصال ندارند، به عهده همه ماست و در این راه نهادهای مدنی، کارآفرینی و خیریه باید دست به دست هم دهند.

ابتکار با تاکید بر اهمیت شبکه سازی در این زمینه، گفت: اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد، آسیب های جدی به همراه خواهد داشت و ما آمادگی داریم تا با همکاری بخش های مختلف گام های موثری در این زمینه برداریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 123

به "فراوری محصولات سلامت محور با مشارکت زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محصولات سلامت محور با مشارکت زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید