بهترین تور ترکیه: جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یک عروسی عجیب و نادر در ترکیه برگزار گردید که طی آن دو برادر دوقلو با خواهرانی دوقلو در یک روز ازدواج کرند.

بهترین تور ترکیه: جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد

بهترین تجربه سفر را با بهترین تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار، به نقل از العالم؛ ازدواج دوقلو ها با دوقلو های دیگر در همه جای دنیا برای مردم مجذوب نماینده است و در سراسر دنیا هم بار ها اجرا شده است. به تازگی برادران دوقلو با دو خواهر دوقلوی دیگر در ترکیه ازدواج کردند و برگزاری این مراسم خبرساز شد.

به گزارش روزنامه ترکیه ای زمان، این مراسم ازدواج عجیب در استان آدیامان برگزار گردید. در این گزارش آمده که دو داماد دوقلو ابوذر و جعفری کوپرال هستند و با دوقلو هایی به نام نورگل و نورسل تپه ازدواج کردند. در این مراسم عروسی شهردار و مقامات استان آدیامان هم حضور داشتند و گفتند برای اولین بار است که در چنین مراسم زیبایی شرکت می نمایند.

جواری کوپرال، پدر این دو جوان می گوید: ما به وسیله خانواده و دوستان باهم آشنا شدیم و عروس های دوقلوی خودمان را پیدا کردیم. این تقدیر ما بود و از آن خیلی خوشحالیم.

در ادامه ویدئوی جشن عروسی این عروس و داماد ها را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 987

به "بهترین تور ترکیه: جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تور ترکیه: جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید