حسین نوری از فردا تمریناتش را استارت می زند، رهایی از بند کرونا!

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان و یکی از مدعیان حضور در المپیک توکیو، چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و وخامت حالش از کرج به تهران منتقل و در نهایت در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد. شرایط نامطلوب تنفسی او باعث شده بود تا نوری به کمک دستگاه قادر به تنفس باشد، چراکه ویروس کرونا ریه او را کاملا درگیر کرده بود. به همین دلیل مسئولان فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی به سرعت وارد عمل شدند تا به کمک پزشکات فوق تخصص بیمارستان مسیح دانشوری، حسین نوری را از شرایط وخیم خارج کنند. خوشبختانه وی در ادامه فرایند درمان توانست به شرایط بهتری برسد و به بخش عمومی منتقل شود.

حسین نوری از فردا تمریناتش را استارت می زند، رهایی از بند کرونا!

حسین نوری که مدتی است از بیمارستان ترخیص شده و در منزل به ادامه فرایند درمان خود می پردازند، در خصوص آخرین شرایط سلامتی و استارت تمریناتش گفت: پس از حدود 20 روز بیماری و دست و پنجه نرم کردن با این ویروس خطرناک، هم اکنون در شرایط خوبی هستم و به بهبودی کامل رسیدم.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، شرایط خطرناکی را پشت سر گذاشت، ادامه داد: خدا را شکر هم اکنون با نظر پزشک معالجم، به بهبودی رسیدم. به همین دلیل از فردا تمرینات آمادگی جسمانی خود را آغاز خواهم کرد، تا به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برسم.

نوری با تشکر ویژه از مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برای پیگیری فرایند درمانی اش گفت: از تمامی مردم می خواهم این بیماری را شوخی نگیرند و مسائل بهداشتی و ایمنی و از جمله زدن ماسک را کاملا رعایت کنند.

وی در پایان از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری هم قدردانی ویژه ای کرد و گفت: امیدوارم این حافظان سلامت همواره در شرایط مطلوب جسمی و روحی باشند، چراکه درمان بیماران بدون زحمات شبانه روزی این عزیزان به هیچ عنوان ممکن نیست. پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی حتی جان خود را خطر می اندازند که واقعا این ایثار و فداکاری، جای تقدیر و تشکر ویژه ای را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 333

به "حسین نوری از فردا تمریناتش را استارت می زند، رهایی از بند کرونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین نوری از فردا تمریناتش را استارت می زند، رهایی از بند کرونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید