دردسر پرسپولیس بعد از جنجال در تراکتور

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، ورزش سه نوشت: بعد از آغاز تمرینات پرسپولیس، یحیی گل محمدی برنامه سه ملاقات تدارکاتی برای تیمش در نظر گرفت. آن ها در اولین گام برابر تیم دانشجویان ایران قرار گرفتند و حریف را با شکست روبرو کردند.

دردسر پرسپولیس بعد از جنجال در تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این در حالی بود که این تیم قرار بود در دو ملاقات تدارکاتی هم به مصاف تراکتور برود. اما اتفاقات رقم خورده در تبریز باعث شد تا این برنامه با مشکل روبرو گردد و فراز کمالوند اعلام کند تیمش در حال حاضر قادر به حضور در تهران و بازی با پرسپولیس نخواهد بود. این اتفاق به معنای از دست دادن دو بازی تدارکاتی برای پرسپولیس بود.

پرسپولیس خلا یکی از ملاقات ها را با انجام بازی با تیم امید های خود پوشاند و برابر آن ها نهاده شد و به رجحان 5 گله دست یافت. اما همچنان بازی سوم تدارکاتی به دردسر برای این تیم در راستا آماده سازی تبدیل شده است. استقلال تاجیکستان به اسم حریف پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اکنون در کوران مسابقات لیگ کشورش واقع شده است و از این سوی ماجرا، پرسپولیس برای ملاقات تدارکاتی به مشکل خورده که می تواند شرایط را برای انجام این ملاقات با دردسر روبرو کند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 983

به "دردسر پرسپولیس بعد از جنجال در تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر پرسپولیس بعد از جنجال در تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید