در استقلال چه کسی دروغ می گوید؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در میان انبوه اتفاقات عجیب و غریب در استقلال، جدایی روزبه چشمی از این تیم و پیوستن به ام صلال قطر شوک بزرگی به طرفداران این تیم است. شوکه شدن طرفداران استقلال به خاطر از دست دادن بازیکن کلیدی تیمشان نیست بلکه از این در عجب هستند که این مدافع یک ماه قبل با احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال برای یک فصل دیگر قرارداد بست.

در استقلال چه کسی دروغ می گوید؟

پس از این توافق، چشمی در تمرینات استقلال برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و در طول این رقابت ها مهره ثابت خط میانی این تیم بود؛ بازیکنی که در ملاقات با پاختاکور روی گل دوم این تیم به استقلال دچار اشتباه شد تا دروازه آبی ها برای دومین مرتبه باز و موجب ناکامی این تیم از رسیدن به یک چهارم نهایی و مصاف با پرسپولیس شود.

موضوع به حدود 20 روز قبل باز می شود که خبری از شبکه تلویزیونی الکاس قطر منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع استقلال با تیم قطری توافق نموده و فصل آینده در این تیم بازی خواهد نمود، اما بلافاصله بعد از این اتفاق، چشمی در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد و گفت: هیچ قراردادی با هیچ تیمی جز استقلال امضا ننموده ام و این مساله شایعه است. ما در لیگ قهرمانان هستیم و همه تمرکزم موفقیت استقلال در این مسابقات است.

این در شرایطی بود که معمولا رسانه های قطری به خصوص الکاس اخبار را با کمترین اشتباه اطلاع رسانی می نمایند، اما مدافع آبی ها قویا این مطلب را تذکیب کرد و ادامه داد: من بازیکن استقلال هستم و هم اکنون در اردوی این تیم حضور دارم که شرایط سفت و سخت قرنطینه هم حاکم است..

ولی چیزی از حذف آبی ها نگذشت که استقلال اظهار داشت روزبه چشمی در بازگشت کاروان این تیم به تهران در قطر مانده است تا شایعه، رفته رفته رنگ واقعیت به خود بگیرد و بالاخره روز چهارشنبه این موضوع رسانه ای شد تا طرفداران استقلال که یک ماه قبل شاهد عقد قرارداد میان این تیم و چشمی بودند، از این اتفاق متحیر شوند.

* چه کسی دروغ می گوید؟

این اتفاق دو نکته عظیم دارد که باشگاه استقلال و روزبه چشمی باید پاسخ طرفداران را بدهند.

1 - چشمی در شرایطی با ام صلال قرارداد بسته که حدود یک ماه قبل قراردادش را با استقلال به مدت یک فصل تمدید نموده بود و طبیعتا باید بازیکن استقلال باشد و اگر قصد جدایی از این تیم را داشت باید از استقلال رضایت نامه کتبی می گرفت.

اما اینطور به نظر نمی رسد و ظاهرا چشمی بدون توافق با استقلال، به ام صلال منتقل شده که جای سوال است که آیا او واقعا برای فصل آینده با استقلال قرارداد بسته بود یا در قرارداد جدیدش با آبی ها بندی وجود داشته که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، می تواند به صورت یک طرفه با استقلال فسخ و به تیم جدیدی منتقل شود؟

2- چشمی در واکنش به خبر قبلی پیوستن به این تیم قطری، به طور رسمی این موضوع را تکذیب کرد، اما به محض اتمام لیگ قهرمانان آسیا برای آبی ها، معین شد که او برنامه بازی در لیگ ستارگان قطر را در سر دارد و حالا هم بازیکن این تیم شده است.

آیا اظهارات او در رسانه رسمی باشگاه، دروغ عظیم به طرفداران بود یا اتفاق دیگری اتفاق افتاده که برای شفاف شدن ماجرا، نیازمند شرح از سوی هر دو طرف ماجراست؟ چشمی مطابق قانون بدون قرارداد جدید باید در آسیا برای این تیم بازی می کرد و می توانست بدون دردسر و عکس انداختن با مدیرعامل باشگاه، فصل را تمام کند و به ام صلال برود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 450

به "در استقلال چه کسی دروغ می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در استقلال چه کسی دروغ می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید