دعوت رسمی فدراسیون شنا از علیدوستی برای حضور در مسابقات رکوردزنی بانوان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، نایب رئیس فدراسیون شنا در واکنش به مصاحبه ترانه علیدوستی در خصوص محدودیت بانوان از وی برای حضور در مسابقات شنای بانوان دعوت رسمی کرد. لازم به ذکر است در تازه ترین اظهار نظر ترانه علیدوستی بازیگر فیلم اورکا که در جشنواره کن صورت گرفت علیدوستی گفت: در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسما ممنوع است.

دعوت رسمی فدراسیون شنا از علیدوستی برای حضور در مسابقات رکوردزنی بانوان

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، ترانه علیدوستی که در فیلمی به نام اورکا نقش یک ورزشکار زن را بازی نموده است، و اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می برد، طی گفت وگویی، مدعی شده که در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است!

ترانه علیدوستی درحالی این ادعای به شدت عجیب را مطرح نموده که فدراسیون شنا علاوه بر بخش مردان، همواره برگزاری مسابقات شنا را در رده های پایه و بزرگسالان و باشگاه ها و تیم ملی برای بانوان در استان های مختلف در نظر داشته و اخبار آن نیز با جست وجویی ساده در اینترنت قابل مشاهده است.

مسابقات شنای دختران استان گلستان، مسابقات شنای رده سنی 7 تا 17 سال دختران در منطقه آزاد اروند، مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری، مسابقات واترپلو رده سنی بالای 14 سال جام فجر، مسابقات رکوردگیری شنای بانوان در اصفهان و مسابقات لیگ برتر واترپلو زنان از جمله رویداد هایی بوده که در همین ماه های اخیر برگزار گشت.

بعلاوه شهرناز ورنوس ، نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنای زنان در ایران دعوت کرد. مسابقات رکوردگیری شنا بانوان ایران 19 و 20 اسفند جاری در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1264

به "دعوت رسمی فدراسیون شنا از علیدوستی برای حضور در مسابقات رکوردزنی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت رسمی فدراسیون شنا از علیدوستی برای حضور در مسابقات رکوردزنی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید