دلایل نرسیدن پیرپسر به جشنواره فجر از زبان اکتای براهنی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) -اکتای براهنی می گوید تدوین فیلم سینمایی پیرپسر همزمان با فیلمبرداری درحال انجام است.

دلایل نرسیدن پیرپسر به جشنواره فجر از زبان اکتای براهنی

اکتای براهنی کارگردان و نویسنده فیلم سینماییپیرپسر درباره عدم حضور این فیلم در فهرست منتشر شده فیلم های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر،گفت: فیلم سینمایی پیرپسر به جشنواره چهلم فجر نرسید. علیرغم کوشش همه جانبه گروه تهیه و فراوری فیلم سینمایی پیرپسر و با وجود اینکه تدوین فیلم به صورت همزمان در جریان بود اما همچنان فیلمبرداری با دقت و حساسیت خاصی که این فیلم طلب می نماید؛ ادامه دارد.

این فیلمساز ادامه داد: با طولانی شدن مرحله فیلمبرداری عملا این فیلم امکان حضور در جشنواره فجر چهلم را ندارد.

وی در واکنش به حواشی و شایعه های ایجاد شده درباره شرکت نکردن فیلم سینمایی پیرپسر در جشنواره فیلم فجر گفت: باید اعلام کنم که از سوی پروژه پیرپسر هیچ نمونه ای از صحنه های فیلم و یا هیچ راف-کاتی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه نشده است.

فیلم سینمایی پیرپسر به تهیه کنندگی بابک حمیدیان به طور همزمان با فیلمبرداری، به وسیله هایده صفی کمک درحال تدوین است . پیش بینی می گردد فیلمبرداری این فیلم طی هفته های آینده به خاتمه خواهد رسید و وارد مراحل پسافراوری خواهد شد.

حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، محمد ولی زادگان، بابک حمیدیان، محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری و فهیمه رحیم نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1138

به "دلایل نرسیدن پیرپسر به جشنواره فجر از زبان اکتای براهنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل نرسیدن پیرپسر به جشنواره فجر از زبان اکتای براهنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید