تاج: نمی توانیم پول خودمان را از فیفا تأمین کنیم، حضور روسیه در AFC هاله ای از ابهام است، اما تیم ملی این کشور در تورنمنت کافا حضور پیدا می نماید.

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس فدراسیون فوتبال: نمی توانیم پول خودمان را از AFC و فیفا تأمین کنیم و درآمدهای بسیار محدودی داریم. اگر این پول را به کشور می آوردیم، محدودیتی وجود نداشت.

تاج: نمی توانیم پول خودمان را از فیفا تأمین کنیم، حضور روسیه در AFC هاله ای از ابهام است، اما تیم ملی این کشور در تورنمنت کافا حضور پیدا می نماید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج پس از ملاقات تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان که به فزونی 5 بر 3 تیم کشورمان انجامید، گفت: حضور بانوان در سالن اتفاق بسیار خوبی بود و باید کوشش کنیم آن ها را کم کم وارد استادیوم ها کنیم. از کسانی که باعث شدند نظر فدراسیون فوتبال تأمین شود و بانوان به سالن بیایند، تشکر می کنم.

وی در خصوص تشکر وحید شمسایی از تاج بابت توجه به خواسته های کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: نمی توانیم پول خودمان را از AFC و فیفا تأمین کنیم و عایدی های بسیار محدودی داریم. اگر این پول را به کشور می آوردیم، محدودیتی وجود نداشت. دو ملاقات محبت آمیز با تیم ملی فوتسال ازبکستان چهار پنج میلیارد تومان برای ما هزینه داشت. با این حال چاره ای نداریم و باید خودمان را در رینگ قهرمانی قرار بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسئله ورود روسیه به فوتبال آسیا و شرایط شرکت این تیم در تورنمنت کافا (کشور های عضو فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی) توضیح داد: حضور روسیه در AFC هاله ای از ابهام است، اما تیم ملی این کشور در تورنمنت کافا حاضر می شود. برگزاری این مسابقات در بیشکک قطعی شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1428

به "تاج: نمی توانیم پول خودمان را از فیفا تأمین کنیم، حضور روسیه در AFC هاله ای از ابهام است، اما تیم ملی این کشور در تورنمنت کافا حضور پیدا می نماید." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: نمی توانیم پول خودمان را از فیفا تأمین کنیم، حضور روسیه در AFC هاله ای از ابهام است، اما تیم ملی این کشور در تورنمنت کافا حضور پیدا می نماید."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید