رشد 25 درصدی تحویل محصولات سایپا، برای تاخیر در تحویل بعضی خودرو ها عذرخواهی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای امسال، تا به امروز توانسته 100 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل دهد که این عدد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد 25 درصدی داشته است.

رشد 25 درصدی تحویل محصولات سایپا، برای تاخیر در تحویل بعضی خودرو ها عذرخواهی می کنیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مجید باقری درباره شرایط فراوری خودرو در مجموعه سایپا و فرایند تحویل خودرو به مردم، گفت: از ابتدای امسال تا اواخر خردادماه حدود 100 هزار خودرو به وسیله سایپا فاکتور شده، که این عدد در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد فرایند تخصیص خودرو به مردم حدود 25 درصد افزایش پیدا نموده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تحویل خودرو های فروخته شده در سال 98 تا مهرماه سال 99 طول کشید که به منزله 7 ماه تاخیر در تحویل خودرو ها به دلیل مسائل ناشی از تحریم ها بود، اما در امسال با برنامه ریزی های مدون در حوزه فراوری و فروش، به جز یک محصول، تمام خودرو های سال 99 تا خردادماه تخصیص یافته و فاکتور شده است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه مهم ترین دلیلی که باعث شد تاخیر در تحویل خودرو ها در سال 98 به اوج خود برسد و سال 99 هم ادامه پیدا کند، شرایط سخت و سخت تحریم بود، توضیح داد: ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر تاخیر های گذشته باید اعلام نمود که گروه خودروسازی سایپا پیروز شد خردادماه امسال به تمام تعهدات سال 99 خود عمل کند و تنها یک مدل خودرو به جای مانده که به دلیل مسائل موجود در رنگ آمیزی خودرو معوق شده است.

وی گفت: تخصیص خودرو های سایپا فرایند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتی توانسته ایم بعضی از خودرو های تعهد شده خردادماه امسال مانند تیبا 2 را به روز به مردم تحویل دهیم که این امر نشان دهنده آن است که برنامه ریزی تامین قطعات، فراوری محصولات و عرضه خودرو ها در گروه خودروسازی سایپا شرایط خوبی دارد.

باقری با تاکید بر اینکه شرایط ناشی از تحریم و کوشش برای بی اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاورد هایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، اضافه کرد: دستاورد های ناشی از این کوشش ها منجر به تولد سایپای نوین شد، چرا که توانستیم در زمان تحریم خودروی پراید را از خط فراوری خارج کنیم، شاهین را طراحی و عرضه کنیم، خودرو های کوییک. اس و ساینا. اس را وارد بازار کنیم و در زمینه عمل به تعهدات معوق ناشی از تحریم هم با برنامه ریزی مدون به شرایط مناسب تری برسیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 939

به "رشد 25 درصدی تحویل محصولات سایپا، برای تاخیر در تحویل بعضی خودرو ها عذرخواهی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 25 درصدی تحویل محصولات سایپا، برای تاخیر در تحویل بعضی خودرو ها عذرخواهی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید