رمز ارزهای غیرقانونی در سرتاسر استان زنجان کشف و جمع آوری شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- درراستای پایش و مدیریت مصرف برق زمستان که بدنبال کمبود سوخت گاز نیروگاه های حرارتی کشور رخ داده است ، سومین مانور سراسری شرکت های توزیع برق کشور با موضوع جمع آوری رمز ارزها ، ساماندهی انشعابات وتعدیل روشنایی معابر و با شعار تلاش صادقانه ، خدمت بی منت ، همزمان با سراسر کشوردر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اجرا شد .

رمز ارزهای غیرقانونی در سرتاسر استان زنجان کشف و جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از زنجان مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:در قالب این مانور، تعدیل بیش از 14 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر اجرا شده بود که با توجه به اهمیت موضوع استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارزها در کشور، امروز با اعزام 40 اکیپ عملیاتی مشتمل بر 120 تن از پرسنل حوزه معاونت خدمات مشترکین و بهره برداری تعداد زیادی مزارع استخراج رمز ارز کشف وجمع آوری شد.

وی اضافه کرد : در این مانور که با هدف مدیریت مصرف و کنترل شرایط انرژی در مناطق مختلف استان اجرا شد، چراغ های روشنایی معابر به صورت زیگزاگی تغییر یافت و با اعزام ممیزان انرژی به ادارات و سازمانهای دولتی وغیردولتی شرایط مصارف آنها مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه به سازمان ها وشرکت های پرمصرف تذکر لازم ارائه شد تا در مصرف برق صرفه جویی شود .

وی اظهارداشت: برای پایش میزان مصرف و مدیریت بهینه انرژی در شرایط کنونی از ابتدای سال ، ضمن استقرار مرکز پایش بار وانرژی استان در محل دیسپاچینگ این شرکت ، مانورهایی برای اصلاح وساماندهی شبکه های توزیع برق اجرا شده تا به میزان قابل توجهی قابلیت اطمینان و پایداری شبکه ها افزایش یابد.

وی اصلاح شبکه های فرسوده توزیع برق، اصلاح و مدیریت انرژی شبکه های روشنایی معابر، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان را از مهمترین اهداف صنعت برق بیان کرد و اضافه کرد : برگزاری مانورهای سراسری در پایان هرماه با محورهای از پیش مشخص شده و در راستای ارائه برق مطمئن وپایدار به مشترکان اجرا می شود ومانور یادشده سومین مانور اصلاح شبکه توزیع با رویکرد اصلاح و تعدیل روشنایی معابر و استانداردسازی ولتاژ مشترکین برق انجام شد، که قطعا منجر به ایجاد ظرفیتی به عنوان نیروگاه مجازی برق شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه از همکاری دادستانی استان و فرماندهی نیروی انتظامی در حوزه جمع آوری مزارع استخراج رمز ارزها در استان زنجان خبر داد و گفت: در مانور امروز هم چند مرکز استخراج رمز ارز در نقاط مختلف استان با هدف کنترل پیک بار زمستان کشف و فعالیت آنها متوقف شد .

وی اضافه کرد: مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در واحدهای صنعتی، سوله های صنعتی، منازل، محوطه ها و سوله های کشاورزی، دامداری هاکه به صورت غیر مجاز نسبت به استفاده از برق غیر مجاز برای استخراج رمز ارز اقدام میکنند شناسایی و همگی تعطیل و متوقف خواهند شد. و در پایان از مردم خواست تا در صورت شناسایی فعالیت استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز آن را به سرشماره 1521 ویا به سامانه پیامکی 300099000195 اطلاع دهند وضمن رعایت محرمانه بودن اطلاعات ارائه شده از جایزه 10 میلیون تومانی بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 641

به "رمز ارزهای غیرقانونی در سرتاسر استان زنجان کشف و جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز ارزهای غیرقانونی در سرتاسر استان زنجان کشف و جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید