سفرای کنیا و نیجریه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، وزیر امور خارجه امروز رونوشت استوارنامه های سفرای جدید کنیا و نیجریه و همچنین اعتبارنامه نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت در تهران را تحویل گرفت.

سفرای کنیا و نیجریه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در محل وزارت امور خارجه رونوشت استوارنامه های سفرای جدید کنیا و نیجریه و همچنین اعتبارنامه نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت را تحویل گرفت.

بر این اساس، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر جدید کنیا امروز و در شروع ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

سلیمان یاکوبو سنتورکی سفیر جدید نیجریه در جمهوری اسلامی ایران هم امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه و ملاقات با ظریف رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

سید جعفر حسین نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران نیز امروز (سه شنبه) در شروع ماموریت خود در تهران ضمن ملاقات با محمدجواد ظریف اعتبارنامه خود را تقدیم وی کرد.

به گزارش فارس، ظریف همچنین امروز با مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن در محل وزارت خارجه ملاقات و گفت وگو کرد.

ژان آرنو نماینده شخصی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان و مسائل منطقه که در راس هیأتی به منظور رایزنی در مورد مسائل افغانستان به تهران سفر نموده نیز امروز قرار است با ظریف ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 889

به "سفرای کنیا و نیجریه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای کنیا و نیجریه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید