سفره های نوروزی که آب گرفت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران: سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به 1100 نفر در 4 استان گرفتار سیل و آب گرفتگی، از اسکان اضطراری 380 نفر اطلاع داد و گفت: یکصد واحد مسکونی، دچار آبگرفتکی، از طریق امدادگران تخلیه شد.

سفره های نوروزی که آب گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تاثیرپذیری 4 استان کشور از سیل و آب گرفتگی مطرح نمود: بر این اساس به یک هزار و 100 نفر از افراد متاثر از سیل و آب گرفتگی امدادرسانی شده است.

درخشان در تشریح عملیات های امدادرسانی از 10 تا 12 فروردین گفت: 4 استان ایلام، خوزستان، کردستان، لرستان گرفتار سیل و آب گرفتگی بوده اند. بر اثر جریان سیل و آب گرفتگی در این 4 استان کشور، شهر مریوان، روستاهای سوسن، ایذه- جلوگیر، پلدختر و مناطق عشایرنشین اندیمشک آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 380 نفر متاثر از سیل و آب گرفتگی اسکان داده شدند، گفت: به این منظور 70 دستگاه چادر برپا شده است. همچنین، در 100 واحد مسکونی شهر مریوان آب از این منازل از طریق امدادگران تخلیه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، به گفته درخشان برای امدادرسانی به هموطنان گرفتار در سیل و آب گرفتگی تا به امروز 12 تیم امداد و نجات فعال بوده است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 158

به "سفره های نوروزی که آب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفره های نوروزی که آب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید