صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، عبدالله سهرابی روز شنبه سوم آبان ماه 99 اظهار کرد: با توجه به گزارش بازدید کارشناس و طرح موضوع و آنالیز در جلسه کمیته فنی آنالیز تقاضا در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل، با کلیات طرح احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین موافقت شد.

صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین

برای سفر با هزینه های سفر به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

او با بیان اینکه صدور موافقت اصولی پس از تأیید نقشه های معماری اجرایی پروژه انجام خواهد شد، توضیح داد: این بازارچه در محور اسفراین به سنخواست و در روستای چهار برج احداث می گردد و متقاضی آن دهیاری روستا است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: میزان سرمایه گذاری برای احداث این بازارچه شش میلیارد و 702 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 1000 مترمربع پیش بینی شده است.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 495

به "صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید