قیمت میوه شب عید اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از معین قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید خبر داد که براساس آن قیمت پرتقال 9 هزار تومان، سیب قرمز 11 هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان معین شد.

قیمت میوه شب عید اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سعید پازوکی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از مشخص قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید خبر داد و اظهارداشت: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران برگزار شد قیمت های میوه برای عید نوروز به تصویب رسید.

به گفته این مسئول، براساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار هر کیلو پرتقال 9 هزار تومان، سیب قرمز 11 هزار تومان و سیب زرد 12 هزار تومان مشخص شده است.

پازوکی گفت: برخورد قانونی با متخلفان و اخلالگران بازار در دستور کار دستگاه نظارتی قرار گرفته است و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت ها براساس قانون رسیدگی و برخورد می شود.

وی با تأکید بر نظارت بر بازار شب عید گفت: تیم های گشت و نظارت جهاد کشاورزی با همکاری سایر نهادها، گشت های منظمی در سطح شهر خواهند داشت و با هرگونه سودجویی مقابله می شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران این را هم گفت که ذخیره کالا های اساسی به میزان کافی در انبار ها موجود است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1240

به "قیمت میوه شب عید اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت میوه شب عید اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید