مدیران سایپا در تلاش برای تسویه حساب با بازیکنان هستند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور نیمه تمام باقی ماند تا پرونده لیگ سی و دوم بدون قهرمان بسته شود. با توجه به تعطیلی مسابقات قرار شد باشگاه ها با بازیکنان خود تسویه حساب کنند.

مدیران سایپا در تلاش برای تسویه حساب با بازیکنان هستند

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط پرداخت قرارداد بازیکنان تیم سایپا گفت: در حال حاضر خبری نیست. با توجه به شرایط حاد کشور صحبت در این زمینه سخت است. مدبر، فراهانی و هیات مدیره علاقه مند هستند تا بهترین کار را برای بازیکنان انجام دهند و نسبت به این موضوع حس پدرانه دارند.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: باید به باشگاه پول تزریق شود. زمانی اراده ای برای پرداخت پول وجود ندارد اما مدیران سایپا به خوبی درک کرده اند که زندگی بازیکنان از طریق والیبال می گذرد و به همین دلیل برای پرداخت قرارداد ها در تلاش هستند.

وی اضافه نمود: تیم سایپا جز نادرترین تیم هایی بود که در ابتدا 55 درصد قراردادها را پرداخت کرد و خوش حساب بودند. بهترین امکانات را برای تیم فراهم کردند. در حال حاضر نیز به دنبال پرداخت قرارداد هستند ولی کمی زمان بر است.

شهنازی در ادامه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: شاید در ابتدا کمی احساسی با تصمیم تعطیلی لیگ برخورد شد چرا که تیم ها زحمت کشیده بودند اما هر روز که از این موضوع می گذرد درک می کنیم که تصمیم عاقلانه ای بود. با توجه به شرایسی که در کشور حاکم است و نمی توانند ویروس را مهار کنند، مردم نیز کمک نمی کنند، کمبود و کمک هایی که از طرف مسئولان نمی شود شرایط حاد تر می شود. همه در شوک هستیم.

سرمربی والیبال سایپا تاکید کرد: امیدوارم مردم همراه و همدل شوند تا این ویروس از بین برود. کشور ما زلزله، سیل، سقوط هواپیما و ... را که به صورت منطقه ای بوده است را پشت سر گذاشته ایم اما ویروس کرونا کل جهان را درگیر کرده است. برای مبارزه با این ویروس نیاز به همدلی مردم و کمک مسئولان داریم. زمان آن رسیده است مسئولان برای کشور و مردم خودمان هزینه کنند و آستین ها را بالا بزنند. بسیار مهم است که در این شرایط حاد برای ملت خودمان هزینه کنند.

ناصر شهنازی در پایان گفت: این ویروس گریبانگیر همه شده است و مسئول، مردم، فقیر، غنی و ... نمی شناسد. ای کاش کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیریم و از خانه ها بیرون نیاییم. ویروس کرونا به دنبال میزبان است و مردم میزبان را در اختیارش قرار می دهند. امیدورام هرچه سریع تر این ویروس را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 44

به "مدیران سایپا در تلاش برای تسویه حساب با بازیکنان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران سایپا در تلاش برای تسویه حساب با بازیکنان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید