مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات ویژه به دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل اطلاع داد.

مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، عباس صفدری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات ویژه به دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل اطلاع داد و اضافه کرد: پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان و زابل در ترم بهمن ماه سالجاری انجام خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مناسب بودن شهریه تحصیلی، نسبت به سایر دانشگاه های غیر دولتی، پذیرش دانشجو بدون کنکور، و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و دارا بودن معدل بالای 12، عدم لحاظ کردن نوع رشته دیپلم و یا فوق دیپلم، برای پذیرش در رشته و مقطع تازه تحصیلی را از مزایای تحصیل در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی عنوان نمود.

وی در همین رابطه ادامه داد: پرداخت وام قرض الحسنه صندوق رفاه دانشجویان، که بخش اعظم شهریه تحصیلی را در بر می گیرد؛ باز پرداخت اقساط نیز پس از فراغت از تحصیل می باشد، بعلاوه معرفی دانشجویان تازه الورود متقاضی دریافت وام قرض الحسنه (پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با بانک مهر ایران) به مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت شهریه، برگزاری بیشتر کلاس ها در ساعات غیر اداری به لحاظ رعایت حال کارکنان ادارات و امکان تقسیط شهریه در طول نیمسال تحصیلی از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی است.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و با همراه داشتن اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا کاردانی، شناسنامه، کارت ملی، عکس، به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان، واقع در بلوار جام جم، نبش جام جم یک، و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زابل واقع در جنب میدان امام رضا (علیه السلام) مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1150

به "مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای تحصیل دانشجویان در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان و زابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید