بازسازی ویلا: جهت دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی گردد.

بازسازی ویلا: جهت دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از روستاهای نصیرآباد، آئیله و رودخانه قلعه نو، اظهار کرد: بهسازی و بازسازی راستا دسترسی و آسفالت معابر از جمله خواسته های به حق این روستا است.

وی توضیح داد: مبلغ هفت میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی این روستا در نظر گرفته شده که برای اجرای این طرح، با انتخاب پیمانکار طرح هادی روستایی اجرایی می گردد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته، برای زیرساخت آسفالت نیز اعتباری جداگانه اختصاص می گیرد که در ابتدای سال آینده این طرح اجرایی می گردد.

مقصودی مشکل آب کشاورزی را از دیگر خواسته های به حق این روستا بیان نمود و اضافه نمود: با هماهنگی آب منطقه ای و جهاد کشاورزی برای حفر چاه و یا برطرف مشکل کشاورزان اقدام می گردد.

وی اضافه نمود: روستای نصیرآباد با دویست نفر جمعیت و با داشتن پنجاه خانوار در حاشیه مرکز شهرستان بروجرد قرار گرفته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهسازی و بازسازی آسفالت روستای آئیله، بیان نمود: عدم وجود دهیاری در بسیاری از روستاها موجب شده تا خدمات کمتری به این روستاها ارائه گردد.

مقصودی ادامه داد: راه روستایی در آئیله به عنوان راه دسترسی چند روستا محسوب می گردد که باید با برنامه ریزی و همکاری بین بخشی برای بهسازی این راستا اقدام گردد.

وی با اشاره به رودخانه و پل ارتباطی روستای قلعه نو حکیم، اظهار کرد: خسارات وارد شده به این پل از سال 98 به جامانده که باید با همکاری راهداری، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای استان این مشکل برطرف گردد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ضمن تأکید بر پیگیری و تسریع بهسازی این پل و حریم رودخانه، اضافه نمود: برای جلوگیری از خسارات بیشتر باید این مهم پیگیری و بهسازی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1219

به "بازسازی ویلا: جهت دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: جهت دسترسی معابر روستاها بهسازی و بازسازی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید