معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، محسن نقیلو به عنوان معاون جدید ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منصوب شد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، طی حکمی از سوی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، محسن نقیلو، به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی منصوب شد.

در این حکم آمده است، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده در امور اجرایی دانشگاه، به موجب این حکم از تاریخ 04/ 12/ 1398‬ به مدت سه سال به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد، در انجام وظایف و مسئولیت های خطیری که در توضیح وظایف آن معاونت آمده است، پیروز و موید باشید.

نقیلو، از سال 1377 فعالیت در روابط عمومی را به عنوان خبرنگار شروع کرد. مسئول روابط عمومی دانشکده منابع طبیعی، رئیس نخستین اداره روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، مدیر مسئول ماهنامه پیغام طبیعت، مشاور اجرایی رئیس مرکز تحقیقات بین المللی بیابان، مدیر کل روابط عمومی سازمان جنگل ها، مدیر داخلی مجله منابع طبیعی ایران، مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور رسانه و تبلیغات، عضو شورای سیاستگذاری سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، عضو انجمن متخصصان روابط عمومی، دبیر جشنواره انفال و رسانه، عضو کارگروه محیط زیست در رسانه ملی، دبیر شورای اطلاع رسانی منابع طبیعی کشور و مدیر امور موزه ها و فضاهای فرهنگی دانشگاه از سوابق اجرایی و مدیریتی مهندس نقیلو در دو دهه گذشته است.

نخستین گام ایجاد روابط عمومی در دانشگاه تهران با ایجاد دایره روابط مطبوعاتی و امور تبلیغاتی در سال 1325 برداشته شد و با توجه به تغییر ساختار سازمانی دانشگاه، ادارات کل حوزه ریاست و روابط عمومی با هم ادغام و اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی تشکیل شد که یکی از معاونت های سه گانه آن، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 7

به "معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه تهران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه تهران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید